Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Chevrolet Bolt Premier, med Hurtiglading og Alt utstyr

Startet av Mo, søndag 22. april 2018, klokken 23:46

« forrige - neste »

Mo

Vi har fått inn Chevrolet Bolt i topputgaven Premier.

Flere på lager, klar til levering. Leveres med 5 års garanti!

Hurtiglading: Våre Bolt kan lades på norske og andre europeiske hurtigladestasjoner, 0-150 km på kun 30 minutter!

Trykk på linken for ytterligere informasjon: https://www.finn.no/car/used/search.html?make=0.753&model=1.753.2000410&orgId=1616921000

Mulighet for innbytte, gunstig finans og forsikring.

Ta kontakt for mer informasjon.

zbk

Har du laga deg enda en ny bruker med samme navn, Mo? Dere oser virkelig av useriøsitet (på dette forumet i alle fall)...

Identifiser deg skikkelig siden du tydeligvis er en firmarepresentant!

Jeg er også nysgjerrig på hvordan hurtigladinga er løst? Har dere byttet kontakt i bilen eller leverer dere med et adapter fra US CCS til europeisk CCS? Foreløpig er det en påstand som jeg ikke har fått med meg at dere har svart på hverken på forumet eller i finn-annonsene.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA