Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Manglende støv-lokk = mangellapp på eu-kontroll?

Startet av Pirium, torsdag 19. april 2018, klokken 00:46

« forrige - neste »

Pirium

Støvlokket til "standardladeporten" er forsvunnet, noen som vet om det fører til mangellapp på eukontrollen jeg skal på på mandag?
Ser i kontrollinstruks for PKK at ladeluke skal sjekkes, den er hel; jeg mangler bare støvlokket som må taes ut etter man har åpna ladeluka..

elektrolux

Skulle anta det. Støvlokket er eneste hinder for saltinntrengning i ladeinntaket og vesentlig for sikkerheten ved lading.

Hvorfor ikke bare kjøpe en ny?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Pirium

#2
Skal selvsagt kjøpe ny, men tror ikke jeg får den  tidsnok til kontrolltimen på mandag.

REDIGERT: Bestillte hos Møller bil Trondheim i dag, kommer i morgen.
Begge støvlokkene måtte kjøpes sammen.

aageaasved


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA