Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, onsdag 18. april 2018, klokken 14:54

« forrige - neste »

Stig-Arne

Sitat fra: GeirHM på lørdag 05. mai 2018, klokken 12:52
Sitat fra: Snapcase på lørdag 05. mai 2018, klokken 10:32
Da er min bygget å på vei til havnen

Spennende

Hva brukte du til å smøre mytesla siden med? Det midlet vil jeg og ha.
Går vel rett og slett raskere med S kontra X

Snapcase

Sitat fra: GeirHM på lørdag 05. mai 2018, klokken 12:52

Hva brukte du til å smøre mytesla siden med? Det midlet vil jeg og ha.

;D

Tipper som nevnt over at de bygger Model S fortere enn X.

Men ja, gikk overraskende fort. Håper de ikke har slurvet med å sette den sammen for å nå noen kvartalstall.

PR

S75D bestilt 21.04, låst 28.04. Antatt levering månedskiftet Juni/ Juli. Ifølge selger jeg pratet med på Tirsdag var bilen allerede produsert.

Nasatech

Sitat fra: Snapcase på lørdag 05. mai 2018, klokken 15:42
Sitat fra: GeirHM på lørdag 05. mai 2018, klokken 12:52

Hva brukte du til å smøre mytesla siden med? Det midlet vil jeg og ha.

;D

Tipper som nevnt over at de bygger Model S fortere enn X.

Men ja, gikk overraskende fort. Håper de ikke har slurvet med å sette den sammen for å nå noen kvartalstall.

Kan være det går raskere med S nå enn X, men der er nok tilfeldig. Bestilte Model S i januar og den er på vei over nå. De regner med juni. Dvs. 6 måneder.

Kjell Arne

Sitat fra: GeirHM på lørdag 05. mai 2018, klokken 12:52
Sitat fra: Snapcase på lørdag 05. mai 2018, klokken 10:32
Da er min bygget å på vei til havnen

Spennende

Hva brukte du til å smøre mytesla siden med? Det midlet vil jeg og ha.

På min MyTesla side står det absolutt ingenting, selvom jeg vet at den er ferdig produsert (har VIN).
Hva skal til for å siden til å vise status?

Nasatech

Man får VIN lenge før bilen blir produsert.

Kjell Arne

Sitat fra: Nasatech på søndag 06. mai 2018, klokken 19:49
Man får VIN lenge før bilen blir produsert.

Ok, jeg har uansett kjøpt ferdigprodusert bil, men jeg tror den fortsatt er i USA.
Skulle gjerne hatt MyTesla til å vise en status.

Nasatech

Sitat fra: Kjell Arne på søndag 06. mai 2018, klokken 19:53
Sitat fra: Nasatech på søndag 06. mai 2018, klokken 19:49
Man får VIN lenge før bilen blir produsert.

Ok, jeg har uansett kjøpt ferdigprodusert bil, men jeg tror den fortsatt er i USA.
Skulle gjerne hatt MyTesla til å vise en status.

Aha. Inventory? Ikke så lett å vite hvor de er. Noen er i Norge og noen er «build to inventory». Sistnevnte er ofte på, eller ved, fabrikken.

emurof

Hvis man spør før man bestiller Inventory så skal de kunne svare på hvor den er. Man skal også kunne spesifisere om man f.eks. trenger en bil innen X antall uker, for da skal de kunne finne en oversikt over slike biler de kan tilby.

Det var i det minste det de sa til meg da jeg snakket med dem.

Kjell Arne

Sitat fra: emurof på søndag 06. mai 2018, klokken 20:11
Hvis man spør før man bestiller Inventory så skal de kunne svare på hvor den er. Man skal også kunne spesifisere om man f.eks. trenger en bil innen X antall uker, for da skal de kunne finne en oversikt over slike biler de kan tilby.

Det var i det minste det de sa til meg da jeg snakket med dem.

Jeg var ganske spesifikk på at jeg ønsket de nye MCU'ene med det chipsettet.
Så jeg fikk en bil som var produsert i begynnelsen i April og som matchet mitt ønske så godt som det var mulig.

Men nå er jeg bare veldig nysgjerrig på hvor i verden bilen er og om estimatet på at den skulle kunne leveres sent i Mai/Juni stemmer.
Jeg tviler og jeg vil være fornøyd om jeg får bilen før Juli, men det hadde vært fint med en status på MyTesla ihvertfall.

dypen

Endring fra «Din Tesla er i produksjon» til «Din Tesla er for øyeblikket i produksjon». Har det skjedd en endring eller er det nettsiden som bare oversetter forskjellig?
"dypen" Elbilforening medlem. X75D

Stig-Arne

Sitat fra: dypen på mandag 07. mai 2018, klokken 19:33
Endring fra «Din Tesla er i produksjon» til «Din Tesla er for øyeblikket i produksjon». Har det skjedd en endring eller er det nettsiden som bare oversetter forskjellig?

Det har det stått hos meg iallefall siden 22.april..og står slik ennå,  så tydeligvis ingen faktisk endring

Tin

Kjøpte en inventory for 3 uker siden. Bilen er i Norge og skulle vært klar for utlevering i løpet av 2 uker.. Ikke hørt noe, og å få tak i delivery på tlf er bare å glemme.. Hehe, alt er som vanlig. Bilen er konge, men service og delivery er bare kok..

emurof

Sitat fra: Tin på mandag 07. mai 2018, klokken 22:11
Kjøpte en inventory for 3 uker siden. Bilen er i Norge og skulle vært klar for utlevering i løpet av 2 uker.. Ikke hørt noe, og å få tak i delivery på tlf er bare å glemme.. Hehe, alt er som vanlig. Bilen er konge, men service og delivery er bare kok..

Har du ikke direktenummer eller e-post til en salgsrepresentant?

eques


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA