Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, onsdag 18. april 2018, klokken 14:54

« forrige - neste »

Stig-Arne

Sitat fra: Flymodes på mandag 23. april 2018, klokken 23:47
Med fare for å helle kaldt vann i årene til folk...
X100D:
30/1: Bekreftet
1/3: I produksjon og VIN
22/4: Ferdig produsert og på vei til havn i US

Jeg har altså hatt 52 døgn i produksjon...men for all del. Man skal vist ikke stole for mye på disse statusene og kanskje alle kommer med samme båt  :+1:
Men skal tro hvorfor det gikk så lang tid fra bekreftelse til produksjon hos deg. Hos meg gikk bilen i produksjon samtidig som den ble bekreftet.

emurof


GeirHM

Du mener TSLA?

Galskapen er i evig utvikling dessverre.... :) Og det er leeenge til jeg fårˋn..

Snapcase

Da har jeg fått VIN og gått i produksjon

dypen

#19
X 75D AP FSD 20" Slipstream piggfri utlev Brumunddal Bestilt 23.03.2018 låst 30.03.2018 VIN og det står "i produksjon" Est levering sen juni :)
"dypen" Elbilforening medlem. X75D

mentol87

Sitat fra: Snapcase på onsdag 25. april 2018, klokken 07:37
Da har jeg fått VIN og gått i produksjon

Så fint! Når bekreftet du bestilling?
Jeg bekreftet 13 april, fikk VIN samme dato, men fortsatt er det bare at bilen er planlagt for produksjon :/

- JE

GeirHM

Min bestilling ble låst den 19 april og dagen etter fikk jeg VIN nr og status på mytesla har etter det vært «Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.» Forrige dagen fikk jeg epost fra delivery og der sto det «bilstatus: Før produksjon». Så hva jeg skal tro om hvor min bestilling akkurat nå befinner seg er ikke godt å si. Jeg finner likevel en slags trøst i at bestillingen er gjort litt utenfor periodene hvor TSLA har størst stress på organisasjonen. Det ventes ikke noen nye avgifter i nær framtid og leveransen faller utenfor kvartalsavslutningene. Så om jeg ikke tror det, så håper jeg på bil før juli er omme.

Rapid

X75 bekreftet og VIN i dag 1. mai. Bestillt med estimert levering juli. Så får vi se da :) . Holder ikke pusten og selger ikke nåværende bil. Håper jeg får den i august en gang senest.

Snapcase

Nå har jeg plutselig fått opp Forventet levering sent i Mai\Juni på "myTesla" siden.

Sto Juli når jeg bestilte 17.04. Låst 24.04. VIN 25.04 og i Produksjon samme dag.
Kan vel ikke stemme, syns det virker som alle her venter i evigheter på bilene sine.

Stig-Arne

Sitat fra: Snapcase på fredag 04. mai 2018, klokken 13:59
Nå har jeg plutselig fått opp Forventet levering sent i Mai\Juni på "myTesla" siden.

Sto Juli når jeg bestilte 17.04. Låst 24.04. VIN 25.04 og i Produksjon samme dag.
Kan vel ikke stemme, syns det virker som alle her venter i evigheter på bilene sine.

Model S?

Jeg bestilte Model X, låst den 11.4 og står ennå "i produksjon" hos meg

Snapcase


GeirHM

Min ble låst 19.4 og fikk vin 20.4. Og har stått i produksjon siden dag en. Og i dag fortalte selger meg på epost at Tesla gjør hva de kan for å få overlevert bilen i dette kvartalet til meg. En model x 100d. Bra at det går ultra kjapt skummelt at det blir eller kan bli i kvartalsavslutningen. Jeg har liksom ikke så lyst å ha bilen min på et av disse lurvetogene av noen biltrailere opp E18 fra gøteborg....

Stig-Arne

Kvartalsavslutningen er vel Juni.. tror vi skal være heldige om vi har bil til da ja.
Kan man risikere at det blir September før bilen er her, at de rett og slett shipper biler for hvert kvartal ?

Snapcase

Da er min bygget å på vei til havnen

Spennende

GeirHM

Sitat fra: Snapcase på lørdag 05. mai 2018, klokken 10:32
Da er min bygget å på vei til havnen

Spennende

Hva brukte du til å smøre mytesla siden med? Det midlet vil jeg og ha.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA