Skrevet av Emne: Reservasjon av Mission E  (Lest 6032 ganger)

Sbr

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Reservasjon av Mission E
« Svar #45 på: torsdag 18. oktober 2018, klokken 22:32 »
Finnes det noe tall på antall betalte reservasjoner?
Ca. 2300.

GreenEyez

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #46 på: søndag 21. oktober 2018, klokken 02:30 »
Ga Porsche et rentefritt lån idag.

Vet egentlig ikke om jeg har råd til bilen senere (vet forsåvidt ikke om jeg egentlig hadde råd til reservasjonsbeløpet heller…  :blank:) Leste idag at den blir litt dyrere enn billigste Tesla Model S (vet forsåvdt ikke om jeg ville hatt råd til å kjøpe Tesla heller….  :-X) Får se hvor mine impulshandlinger bringer meg hen  8)

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #47 på: lørdag 03. november 2018, klokken 17:42 »
Har ikke fått mye info siden jeg ga Autozentrum Sport AS gratis lån i april.
Ikke har de tatt seg bryet med å fortelle mer hvilken plass i køen jeg har heller. Er også usikker på om Taycan blir en bil man kan ha nytte av, og ikke bare å vise seg fram med. Ser at den blir omtalt som EV SUV, men de bildene jeg har sett minner meg lite om SUV. Hadde det blitt noe i nærheten av Macan, så kunne det blitt interessant.

Taben

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: lørdag 03. november 2018, klokken 19:22 »
Har ikke fått mye info siden jeg ga Autozentrum Sport AS gratis lån i april.
Ikke har de tatt seg bryet med å fortelle mer hvilken plass i køen jeg har heller. Er også usikker på om Taycan blir en bil man kan ha nytte av, og ikke bare å vise seg fram med. Ser at den blir omtalt som EV SUV, men de bildene jeg har sett minner meg lite om SUV. Hadde det blitt noe i nærheten av Macan, så kunne det blitt interessant.

Hei. Taycan er ikke SUV, det er en sedan- sportsbil modell. Det er den som vi betaler reservasjonbeløpet på nå. Håper på produksjon i 2019

Mission-E Cross Turismo, den er nok mer SUV, den er foreløpig konseptbil og minner litt på Macan. Om den kommer i produksjon/ når og hva navnet blir, det er det ingen som vet ennå.

---------------------------------------------------
Jaguar I-Pace, Oktober 2018
Tesla model X P100D, Oktober 2017

Leaf, September 2017, Solgt
Tesla model X Signatur P90D, 2016, Solgt
BMW X5, August 2015, Solgt
BMW X3, Juni 2015, Solgt
Porsche Cayenne, juni 2014, Solgt

Reservert 2 x Model 3, 31.03.2016
Reservert Porsche Taycan, 20.04.2018
« Siste redigering: lørdag 03. november 2018, klokken 19:43 av Taben »

gr

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #49 på: onsdag 07. november 2018, klokken 17:47 »
Har Porsche i det hele tatt prøvd å si at Taycan er en SUV? Det er vel mer en liten Panamera?

Cross turismo blir nærmere crossover, men blir vel heller ingen SUV. Den er det ikke åpent for reservasjoner av engang.
VW e-Golf
BMW X5
Tesla Model X (Utlevert lørdag 25. nov., fra Grand Sapphire)

Reservert TM3 og venteliste på Kia Niro.

Rollep

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #50 på: fredag 09. november 2018, klokken 11:14 »
Hva gjelder størrelse og endelig design tror jeg Taycan lander omtrent mitt imellom 911 og Panamera, noe som vil passe meg utmerket fint.

Ser forøvrig ut å være stor byggeaktivitet i Zuffenhausen for tiden, mange av produksjons-fasilitetene for Taycan virker å være så godt som ferdigstilt.

https://christophorus.porsche.com/en/2018/388/porsche-zuffenhausen-site-production-taycan-future-christophorus-388-16007.html
2018 Porsche 911 Carrera 4 GTS
2017 BMW i3