Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mangel på sikkerhet i Tesla fabrikken

Startet av bmw2002, mandag 16. april 2018, klokken 21:36

« forrige - neste »

kaiat

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 18. april 2018, klokken 22:23
Nissan og Volkswagen kan jeg ikke si har spesielt amerikansk-ringende navn. ;)

Poenget var nå at de er på krigsstien mot andre bilprodusenter også, ikke bare Tesla.

Espen Hugaas Andersen

#16
De skulle nok ikke kalt de en ekstremistorganisasjon. Tesla er litt sånn at om de føler seg angrepet, så slår de tilbake med full kraft.

Men impulsen er forståelig. I mitt syn er dette en ikke-sak. De har klart å finne noen eksempler på folk som har fått skader som kanskje er registrert feil, utav en organisasjon på 37.000. Tesla kan ikke uttale seg om hvorfor skadene har blitt registert på en gitt måte, utifra personvernhensyn og risikoen for søksmål om de f.eks sier "Vi har video av at denne tidligere ansatte sniffer lim."

Det har blitt litt sånn at alle angriper Tesla fordi det genererer klikk. (Og jeg mener oppriktig at denne artikkelen kunne blitt skrevet om hvilken som helst stor bedrift.)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: kaiat på torsdag 19. april 2018, klokken 09:07Poenget var nå at de er på krigsstien mot andre bilprodusenter også, ikke bare Tesla.
Ja, men det jeg sa er at UAW er lojal mest mot fossilbilindustrien i Detroit. Nissan og VW har ikke hovedkontor i Detroit, for å si det slik.

Men det er riktig at UAW liker å skape problemer for andre selskaper også. Sier ikke at Tesla er de eneste de forsøker å ødelegge for.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

emurof

Jeg skjønner at Tesla begynner å bli lei av sensasjonskåte journalister og "eksperter" som sitter short og prøver å snakke aksjen ned, men de må være forsiktige. Hvis de kaller en anerkjent organisasjon for ekstremister og andre ting så blir det rett og slett for dumt.

Jeg deler Teslas irritasjon over journalister som velger å publisere ren løgn (og dem er det mange av), men de må heve seg over dem og heller bekjempe løgn med fakta.

Ingeniøren

Slipper vel relativt billig unna i forhold til presidenten.... :police:
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

bno

#20
Sitat fra: emurof på torsdag 19. april 2018, klokken 20:09
Jeg skjønner at Tesla begynner å bli lei av sensasjonskåte journalister og "eksperter" som sitter short og prøver å snakke aksjen ned, men de må være forsiktige. Hvis de kaller en anerkjent organisasjon for ekstremister og andre ting så blir det rett og slett for dumt.

Jeg deler Teslas irritasjon over journalister som velger å publisere ren løgn (og dem er det mange av), men de må heve seg over dem og heller bekjempe løgn med fakta.

I den verden du nå sikter til finnes ikke et sant ord sagt. Hyklere og halvkriminelle og kriminelle bander det samme som man finner i Oslos indre sirkel rundt børsen. De får tid og spalteplass å det holder. Tenk bare på de kreften som ligger bak her å arbeider hver dag. Hver faens motorjournalist er kjøpt og betalt med fine middager, reier til eksotiske steder alt dekket. Hvem faen er det da som skriver noe negativt (som de ikke får lov til) De er da ansatt alle som en i MSM løgnmedia / fake news som propagandere alt som kan trekke Tesla ned i søla. Trenger ikke dra til US for å se det, men alt jeg her sier er da intet nytt for oss, men bare en påminnelse om faktum... :-)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA