Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladegarasjen på Akershus festning omtalt i Danmark

Startet av koffeld, tirsdag 17. april 2018, klokken 17:25

« forrige - neste »

koffeld

For en måned tid siden skulle jeg innom byen litt utpå dagen og tok sjansen på å få plass i den vanligvis overfylte ladegarasjen på Akershus festning.  Mens jeg ventet på at porten skulle gå opp, kom det en danske og lurte på hvordan dette fungerte.  Det viste seg at han var journalist og jeg tok ham med ned i ladegarasjen så han fikk se den fra innsiden.  Det ble etter hvert en lang prat om elbiler og elbilpolitikk og det resulterte tydeligvis i følgende artikkel:
https://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/verdens-stoerste-parkeringshus-for-elbiler-ligger-under-oslo/7099296

Bilen var jo skitten som fy dessverre, men morsomt å kunne få bidratt litt utenfor Norge :)
Tesla X90D 2017
Nissan Leaf 2012

Amatøren

Flott!

Ser ut til at du har vært en god PR. rådgiver/ambassadør for elbiler.

:+1:
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA