Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når kommer din I-Pace?

Startet av Pilot, fredag 13. april 2018, klokken 14:31

« forrige - neste »

Pilot

Antar ingen får bilen før juni.

Min I-Pace kommer i oktober.

mariowing

Offisielt så får media tilgang til bilen i mai så hvis du er journalist får du i alle fall låne en før juni ;)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

bmw2002

Noen som har fått beskjed om en bestemt leveringsdato i juli?

Bestilte veldig tidlig og fikk høre juni/juli ved bestilling. Ikke hørt noe etter dette...

GreenBeHH

Min selger ringte meg denne uken for å gå igjennom min konfigurasjon.  Jeg gjorde ingen endringer og han sa det var ingen endringer i leveringtid. Levering i slutten av august eller tidlig september.
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

bmw2002

Har hørt at det kommer "en håndfull" biler i juli, og så kommer det veldig mange biler i august. Fordi det kommer så mange biler i august vil endel få utlevert først i september.

Håper da at man tar hensyn til opprinnelig plass i køen, slik at ikke bil nr 500 blir utdelt før nr 1 f.eks.

Opel gjorde en rimelig dårlig jobb på dette området med Ampera-E, la oss håpe at Jaguar er mer ryddige.

Tormod_Aas

Har noen her gjort endringer i bestilling og fått ny dato!? Jeg vurderer å gjøre endringer men selger sier lev dato da blir senere - men kan ikke anslå om det blir 3 uker eller 3 mnd. Noen som har bestilt tidlig som har  erfaringer ?

S.S

Har best ca 100, skrev kontrakt midten av januar, ble antydet levering juli/august på First Ed. Insignia.
Fint om dere skriver hvilken forhandler?

lr-80

Jeg fikk endret 4.4. muntlig lovet uten endret levering (men har ikke eksakt dato, bare oktober-november). Insignia.
2015 KTM 1190 Adventure R
2017 BMW i3 Fully Charged
2019 Jaguar i-Pace S, Caesium Blue 22"
1951 Landrover Serie 1 80"

ludwig_holberg

Jeg har blitt fortalt at de første bilene kommer tidlig i august. Jeg skal ha produksjon i slutten av juni, og kan for øyeblikket forvente levering i slutten av august (hadde reservasjon på ca 1300, men var rask å tegne kontrakt).

4Matic Fanatic

Ut fra dette har de solgt 1270 biler og om du bestiller NÅ får du den i november-desember.
Da håper jeg vi som har bestilt for en god stund siden faktisk får dem tidligere...

LittleHammer

Bestilte for en måned siden med levering i desember, så dette rimer ikke.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

chargedup

Tror nok de forskjellige leveringstidene kunder/media får oppigtt er pga innstegsmodellen S ikke begynner levering før på høsten. Jeg fikk oppgitt før bestilling at levering av S ikke ville bli de første månedene. De begynner vel med de bedre utstyrte utgavene som FE, HSE og SE (mulig at det kun er FE og HSE).
Jeg har ikke fått oppgitt leveringstid, men forventer ikke få min S før ca november som selger sa før bestilling, selv om jeg bestilte før fristen for depositumskunder gikk ut og betalte depositum for over et år siden.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA