Skrevet av Emne: Reva - våren er her! 😀  (Lest 316 ganger)

kje

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Reva - våren er her! 😀
« på: fredag 13. april 2018, klokken 13:40 »
Noen som driver å shiner opp sin Reva denne våren? 😀

lastve

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Reva - våren er her! 😀
« Svar #1 på: torsdag 19. april 2018, klokken 20:16 »
Hei dere.
Jeg har en Revai som jeg er veldig i tenkeboksen på om jeg skal gjøre kjørbar igjen. Som med så mange andre Revaer så er batteriene defekte. Jeg har en drøm om å få tak i Litiumbatterier til en rimelig penge og bygge den om. Men det ser ut til at det er veldig vanskelig å få et slikt prosjekt godkjent. Brukte batterier til en fornuftig pris er heller ikke enkelt å få tak i. Jeg har hørt hos flere bilopphuggere, men de har ikke lov til å ta ut og selge batteriet sier de.
Derfor står bilen avregistert for tiden.
Det er synd at jeg ikke får kjørt med den, for det er virkelig en artig bil å kjøre
Lastve
Eier av Reva standard, 2006 mod. Total kjørelengde har stoppet. Defekte batterier, vet ikke om jeg skal kjøpe nye en gang til...
Bor i Sarpsborg.

kje

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Reva - våren er her! 😀
« Svar #2 på: tirsdag 10. juli 2018, klokken 01:52 »
Hei dere.
Jeg har en Revai som jeg er veldig i tenkeboksen på om jeg skal gjøre kjørbar igjen. Som med så mange andre Revaer så er batteriene defekte. Jeg har en drøm om å få tak i Litiumbatterier til en rimelig penge og bygge den om. Men det ser ut til at det er veldig vanskelig å få et slikt prosjekt godkjent. Brukte batterier til en fornuftig pris er heller ikke enkelt å få tak i. Jeg har hørt hos flere bilopphuggere, men de har ikke lov til å ta ut og selge batteriet sier de.
Derfor står bilen avregistert for tiden.
Det er synd at jeg ikke får kjørt med den, for det er virkelig en artig bil å kjøre

Nå ser jeg det blir solgt en reva på finn.no i Fredrikstad der du holder til... ☺