Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2016 Leaf Tekna 30Kw , Norsk bil , absolutt alt utstyr inkludert 6,6kw lader

Startet av bob-bob, torsdag 12. april 2018, klokken 09:17

« forrige - neste »

bob-bob

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117588710

Denne selger jeg superbillig ved rask avgj. - meget velholdt ! Oppleves som tilnærmet ny bil.
Oppdatert : får legge til pris også - 219000 ønsker jeg for den. Den kostet nesten 300000 ny med dette utstyret.
Men det er jo bare å gi meg et bud da !   

(Har 6 biler på gårdsplassen , hvorav 2 elbiler og vil redusere litt da jeg har bestilt ny bil i tillegg....)

Som sagt bare å by på den , men husk at det ikke er noen vits i å by mindre enn jeg kan få i innbytte da. ( man får nok ca 190K i innbytte , muligens litt over , da forhandler nok vil beregne seg 30K i fortjeneste. Disse selges for ca 225K ut , så man sparer raskt penger ved å kjøpe av meg. Garantien er jo den samme .) 

Er ikke mange slike norske biler til salgs billigere. ( Det er nok stort sett importbiler med "garanti" fra forhandler i tilfelle - men denne bilen jeg selger har 5 år fabrikkgaranti og hele 8 år batterigaranti  , det har jo absolutt en verdi i seg selv.)  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA