Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

e-max på Active Info Display?

Startet av Chivas, onsdag 11. april 2018, klokken 10:21

« forrige - neste »

Chivas

Har i det siste merket meg at e-max på active info display reduseres ved middels-høyt gasspådrag selv ved masse suppe på batteri.
Det kan godt hende at det har vært slik hele tiden, men det er først nå jeg har lagt merke til det.

Er det normalt og slik hos dere andre også?

Dette gjelder en FL 2017.

zementh

Mener du da at det reduseres og ikke går tilbake etter noen sekunder, eller at det reduseres og blir stående? Det er iallfall helt normalt at det reduseres i noen sekunder ved pådrag på min bil. Og at det forsvinner helt når det er under 50km rekkevidde igjen på GOM.

brako79

Reduseres når du gir flat pedal, og vokser ut igjen.
Er vel den krafta du har til aksellerasjon som vil avta etterhvert som e-max går tom tenker jeg.
Ikke lang nok strekke til å teste det ut :-)
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Chivas


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA