Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering Mai, tidligJuni 2018

Startet av Henning Tveiten Østeby, søndag 08. april 2018, klokken 11:56

« forrige - neste »

Pekster

200 var et pent estimat, her i huset hvor fruen er like ivrig som meg selv, så nærmer vi oss sikkert 2000....  :o

Men, Henning, har du vært innom de på Drammen SC og spurt, siden du har fått beskjed om slutten av juni? Merker at det passer meg ganske dårlig...

glenn.sollid

Jeg bestilte en S 75D 31. Januar. (VIN F250326).
Står Leveringstid: Mai - Tidlig Juni.

Snakket med delivery i dag og fikk følgende tilbakemelding:

"Din Tesla er ankommet havn på østkysten i USA, hvor den skal omlastes til skip som tar den over til Europa. Vi estimerer levering mot midten av Juni"

whud

Bestilte S 75D 30.03, gikk i prod 02.04 med VIN.

I dag fikk jeg også opp estimert leveringstid på status siden: Sent i mai - June
Ved bestilling ble jeg forespeilet levering send Juni, så blir spennende å se. :)

Henning Tveiten Østeby

Sitat fra: Pekster på fredag 04. mai 2018, klokken 20:50
200 var et pent estimat, her i huset hvor fruen er like ivrig som meg selv, så nærmer vi oss sikkert 2000....  :o

Men, Henning, har du vært innom de på Drammen SC og spurt, siden du har fått beskjed om slutten av juni? Merker at det passer meg ganske dårlig...
Ja, jeg jobber noen ganger i Drammen, og da kjører jeg innom og prater litt med Alex, selgeren.

Bedre å være på den sikre side  sier han, så blir det heller en positiv overraskelse om bilen er klar for levering før.

jeg lever i håpet...




From Cayenne V8 to Tesla Model S 75D
Life is good


Kim-André Knive

Sitat fra: Henning Tveiten Østeby på lørdag 05. mai 2018, klokken 00:15
Sitat fra: Pekster på fredag 04. mai 2018, klokken 20:50
200 var et pent estimat, her i huset hvor fruen er like ivrig som meg selv, så nærmer vi oss sikkert 2000....  :o

Men, Henning, har du vært innom de på Drammen SC og spurt, siden du har fått beskjed om slutten av juni? Merker at det passer meg ganske dårlig...
Ja, jeg jobber noen ganger i Drammen, og da kjører jeg innom og prater litt med Alex, selgeren.

Bedre å være på den sikre side  sier han, så blir det heller en positiv overraskelse om bilen er klar for levering før.

jeg lever i håpet...




From Cayenne V8 to Tesla Model S 75D
Life is good
I dag ble min status oppdatert på MyTesla til "Din Tesla har ankommet havnen i Europa..". Forrige statusendring var medio april. Bilen bør da etter alle solemerker klare å bli transportert til Drammen på 3 uker?

Noen som vet hvilket skip som transporterer videre eller om den blir kjørt med lastebil?

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


eques

Min status har blitt endret til estimert levering sent mai-juni (før var mai-tidlig juni)  :-1: :-1: :-1:

eques

Og nå oppdatert igjen til "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."

eques

Har noen mulighet å hjelpe meg ved å finne båt som started å seile fra Baltimore i løpet av de siste 7 dager og har Zeebrugge som neste stop? På forhånd takk!


eques

Det er det sammen jeg har fanget opp, men jeg skrev det på feil sted  :P

Kjell Arne

Jeg har fått beskjed om at min bil har ankommet Belgia og venter på transport videre derfra.

Så da kan man jo håpe at bilen blir utlevert i løpet av Juni.

Henning Tveiten Østeby

Sitat fra: Kjell Arne på onsdag 09. mai 2018, klokken 17:53
Jeg har fått beskjed om at min bil har ankommet Belgia og venter på transport videre derfra.

Så da kan man jo håpe at bilen blir utlevert i løpet av Juni.
Hvor fikk du info om at det var Belgia





From Cayenne V8 to Tesla Model S 75D
Life is good


Kjell Arne

Sitat fra: Henning Tveiten Østeby på onsdag 09. mai 2018, klokken 17:55
Sitat fra: Kjell Arne på onsdag 09. mai 2018, klokken 17:53
Jeg har fått beskjed om at min bil har ankommet Belgia og venter på transport videre derfra.

Så da kan man jo håpe at bilen blir utlevert i løpet av Juni.
Hvor fikk du info om at det var Belgia

Jeg ringte delivery service og ga dem mitt VIN nummer. MyTesla har ingen status :/

MajorSmith

#43
Min bil fikk status om at den var ankommet havnen i Europa når Tamerlane la til kai i Zebrugge, så da regner jeg med at den ble lastet av der.
Arabian Breeze seilte fra Portugal idag med kurs for Zebrugge før den skal videre til Drammen med ankomst beregnet til 16 mai.
Så da håper jeg at det ikke tar lang tid for SC i Drammen og hente bilen på Holmenkaia ca 1km unna

eques

#44
Sitat fra: Kjell Arne på onsdag 09. mai 2018, klokken 19:07
Sitat fra: Henning Tveiten Østeby på onsdag 09. mai 2018, klokken 17:55
Sitat fra: Kjell Arne på onsdag 09. mai 2018, klokken 17:53
Jeg har fått beskjed om at min bil har ankommet Belgia og venter på transport videre derfra.

Så da kan man jo håpe at bilen blir utlevert i løpet av Juni.
Hvor fikk du info om at det var Belgia

Jeg ringte delivery service og ga dem mitt VIN nummer. MyTesla har ingen status :/

Ingen i det hele tatt? hahahahaha! Det kan være nyttig for andre om du deler hva står der ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA