Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kommer med app eller ikke?

Startet av tepe2, lørdag 07. april 2018, klokken 21:05

« forrige - neste »

BEVeRage

Nu fick jag lite mer hopp om app!
"..and next-generation Blue Link® LTE-powered connectivity."
från http://www.hyundainews.com/models/hyundai-kona-2019-kona-electric


bno


tepe2

Jeg stilte spørsmålet: "Kommer med app eller ikke?"

Det spiller for min del ingen rolle lenger. Jeg har slått fra meg denne bilen. Jeg vil ha elbil før jeg går av med pensjon (sånn ca år 2039), og det får jeg ikke med kønummer 13468.

Jeg tror også den blir i dyreste laget. Synd, for jeg liker mye ved bilen.

brako79

Sikkert en del som har slått fra seg denne bilen med lavere kønummer enn deg.
Så skal ikke se bort ifra at mange ikke bruker nummeret sitt, eller at det kommer en del biler tilsalgs på finn, etterhvert.
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Counterpointer

Sitat fra: brako79 på onsdag 02. mai 2018, klokken 08:41
......eller at det kommer en del biler tilsalgs på finn, etterhvert.
Det tror jeg du kan være helt sikker på, spørsmålet blir om prisen blir bare litt høyere, eller mye.....

trykkertor

Vel, hvis mange vil spekulere i å hente ut bilen til finn.no, vil de slå ihel hverandres marked.
Da vil en fort snakke om små marginer over reell kjøpspris.
Ser fremdeles Ampera-e biler som ligger ute til "fantasipriser" på finn.no og ikke får omsetning.
Da snakker vi 10% påslag.

Men at en del med lavt kønummer vil prøve å kremme bilen på finn er det ikke tvil om.

prettig

Vote for the Bluelink App.

https://www.change.org/p/hyundai-europe-have-blue-link-on-kona-ev-in-europe-and-not-only-in-usa-canada

Not sure if already posted (my norwegian is not that good, I am from the Netherlands), please vote so we can let Hyundai Europe know it is needed (the hardware is already in the car !).


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA