Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Laddestasjon til peugeot ion

Startet av Jankoic, lørdag 07. april 2018, klokken 12:24

« forrige - neste »

elektrolux

Enig i det, og da er det greit å ha kabelen i bilen, og ikke i ladestasjonen hjemme. :D
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Jankoic

Hei
Takk for mange gode råd og meninger. Men ut fra hvor mye jeg legger i dette ble det den overgangen fra Ebilhjelpen til 1500 - får da utnyttet den ladestasjon som ikke er året enda, og som jeg i sin tid betalte vel 7000,- for. Ion blir kun brukt mellom hjem og jobb og det begrenser seg hvor mye jeg vil legge i dette. Er fult klar over lover ang. dette. men dette få holde. Blir vel ny elbil når Mercedes kommer med en bli med mye...lengere rekkevidde en den jeg hadde....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA