Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Realistisk med levering i juni ved bestilling i dag?

Startet av mentol87, fredag 06. april 2018, klokken 20:29

« forrige - neste »

mentol87

Hei,

Står på tesla sin bestillingsside at estimert levering i juni ved bestilling i dag. Er det i det hele tatt realistisk? Noen som ha rfått bil på så kort tid?

Nasatech

Sitat fra: mentol87 på fredag 06. april 2018, klokken 20:29
Hei,

Står på tesla sin bestillingsside at estimert levering i juni ved bestilling i dag. Er det i det hele tatt realistisk? Noen som ha rfått bil på så kort tid?

Tviler. Jeg bestilte i januar og levering står til mai, men den står fortsatt «i produksjon».

Skal ikke ha min så send PM om du er int. i S75D med Sort metallic og AP.

Ellers kan du få raskere levering med inventory: https://teslainventory.teslastats.no/

SigX

Jeg bestilte i midten av april 2017, og bilen var klar for utlevering siste uken i juni, så det bør gå.

mentol87

Takk for svar. Jeg skal ha en model x 7 seter med skinn og ap, så da er det dessverre ikke aktuelt å overta din. Men ser dårlig ut da mtp leveringstid :/

SigX

Det sto tidlig juli når jeg bestilte min, men likevel ble den klar i juni.
Tesla prioriterer produksjon av biler til Europa i april/mai for å rekke utlevering i juni, så jeg tipper at bilen vil gå i produksjon ganske snart :)


mentol87

Sitat fra: SigX på fredag 06. april 2018, klokken 21:10
Det sto tidlig juli når jeg bestilte min, men likevel ble den klar i juni.
Tesla prioriterer produksjon av biler til Europa i april/mai for å rekke utlevering i juni, så jeg tipper at bilen vil gå i produksjon ganske snart :)

Takk for svar SigX, det var oppløftande :)

Stig-Arne

Da er vi 2 X75 med 7s og AP. Håper å ha bil senest slutten av Juli.

MS.RUUD

Jeg bestilte i oktober og har enda ikke fått den, straks 6 mnd siden bestilling  ::)

Sulle

Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

Nasatech

Se på tråden «Levering mai/tidlig juni» så ser du de andre som har bestilt samtidig med meg. Tror ikke du rekker juni ved bestilling i dag. Min ble bestilt i januar og har fortsatt status «i produksjon».

Andre i tråden har fått levering sent mai/tidlig juni. Disse bestilte tidligere i januar.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA