Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DS 3 Crossback

Startet av GeirOlav, torsdag 05. april 2018, klokken 10:24

« forrige - neste »

Daniel_0007

Fikk endelig bestilt men nå funker ikke siden for å se kønumeret man har fått  :-*
Model 3 2019 LR Rwd

Ladrab

Da er reservasjon ok

Din betaling er behandlet.(DS 3 CROSSBACK) RESDXXXXXX

Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

Tybekk

Tror vi det er RESDXXXXXX som er kønummeret?

Sigurd2


Beckern

Hadde en prat med dem på telefonen og ba dem innstendig om å sette nytt tidspunkt på nettsiden. At vi skal sitte tusenvis å oppdatere browser er bare for idiotisk.
Jeg fikk ikke reservere over telefon pga GDPR påsto han :D
Jeg mente at de lett kunne improvisere og ta reservasjon og så sende regning, helt iht GDPR.
Men det gikk ikke det heller gitt.

Daniel_0007

Fikk lagd bruker og logget inn, er kønr 43 så regner med jeg får bilen kjapt når den kommer  8)
Model 3 2019 LR Rwd

stranger1891

Da er reservasjons oppe igjen  :)
Fikk kø plass nr. 15x

Tipper at de som er foran meg er ansatte / faste kunder osv. siden jeg var så kjapt etter de åpnet siden igjen!

Beckern

#82
Fikk også bestilt til slutt men ingen kønummer.
Tenkte også at det er RESDS3000285 som er kønummer.
Ikke helt optimalt men bedre enn nr 5000.
Hverken link i mail eller kvittering ved betaling virker.



elKona

#83
Da er jeg også igjennom  :D Omsider..

21x.. så spørs det om de har reservert et nummer på alle som har feilet så langt, eller om det er 21x som har gått gjennom

geear

Beckern, Du får reservasjonsnummeret på mail.

Er det noen som har fått lavere enn 15x?

elKona

Sitat fra: stranger1891 på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 10:01
Da er reservasjons oppe igjen  :)
Fikk kø plass nr. 15x

Tipper at de som er foran meg er ansatte / faste kunder osv. siden jeg var så kjapt etter de åpnet siden igjen!

Når sidene krasjer konstant i en time, så er du nok langt fra alene om å være kjapp på når siden responderte..

Man det er ikke umulig at de har reservert nummer på alle de som feilet, og at det finnes mange hull i køen foran deg

birkeland

Jeg fikk 27x. Jeg satt og oppdaterte siden hele tiden på 2 PCer og 1 mobiltelefon så bestillingene tikker inn ser det ut til. 

stranger1891

Noe merkelig som skjer. Fikk kø nr. 158, men ser at noen andre oppe som skrev at han/hun fikk også 158, og nå sjekket jeg igjen på minside og det står 16x  :(  >:(

stranger1891

Helt enig siden jeg fikk andre kø nummer nå 16x  :( >:(

Sitat fra: elKona på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 10:06
Sitat fra: stranger1891 på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 10:01
Da er reservasjons oppe igjen  :)
Fikk kø plass nr. 15x

Tipper at de som er foran meg er ansatte / faste kunder osv. siden jeg var så kjapt etter de åpnet siden igjen!

Når sidene krasjer konstant i en time, så er du nok langt fra alene om å være kjapp på når siden responderte..

Man det er ikke umulig at de har reservert nummer på alle de som feilet, og at det finnes mange hull i køen foran deg

hemi

#89
Fikk 418 takket være crash på betaling? noen ganger....

når jeg sjekker nå har jeg 420


edit, sjekket igjen, fikk da 421....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA