Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DS 3 Crossback

Startet av GeirOlav, torsdag 05. april 2018, klokken 10:24

« forrige - neste »

J@x

Sitat fra: Goggen123 på onsdag 03. oktober 2018, klokken 09:48
Bagasjerommet er tydeligvis no-go, siden jeg ikke har sett bilder av det noe sted ennå?
DS Norge la ut video på Facebook i går der bagasjerommet var filmet en del..
2024 Skoda Enyaq IV 85x Sportline i bestilling
2021 VW ID3 1st Plus
2021 Skoda Enyaq IV 80 Sportline (solgt 2024)
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

geear

Sitat fra: Elvis73 på onsdag 03. oktober 2018, klokken 09:32
Jeg er også en av dem som fikk epost uten fungerende lenke til kønummer. Jeg sendte en epost til BOS med spørsmål om kønummer i går og fikk følgende svar:
"
Vi har lokalisert problemet vedrørende lenken. De som er pårørt av denne feilen vil motta en ny e-post i løpet av kort tid.

Til informasjon så er din køplassering xx.
"
Så da får vi vel alle en ny epost om ikke lenge. Til informasjon var mitt kønummer lavere enn de siste sifrene i Reservasjon-id. Jeg la inn min reservasjon kl 09.50 og ser ut til å bli blant de 100 første potensielle DS3 eierne:-)
Skrev også mail til de i går om feil på link, og fikk beskjed i dag om at alle dette gjaldt skal ha mottatt ny mail. Flott det, men det har ikke jeg...

Softblue

I går hadde jeg kønummer 766.
I dag har jeg kønummer 767?
Er det noen for form køsniking her?  :(
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

telcontar

Sitat fra: Softblue på onsdag 03. oktober 2018, klokken 10:13
I går hadde jeg kønummer 766.
I dag har jeg kønummer 767?
Er det noen for form køsniking her?  :(

Mange som ble sendt 1-2 plasser lenger bak i køen. Jeg gikk fra 367 til 369.

Ladrab

Sitat fra: Softblue på onsdag 03. oktober 2018, klokken 10:13
I går hadde jeg kønummer 766.
I dag har jeg kønummer 767?
Er det noen for form køsniking her?  :(

Kan kanskje ha sammenheng med at en god del fikk bekreftet betaling og reservasjonsmummer, men ikke tildelt kønummer i går. Dette skjedde de første minuttene bestilling var mulig pga stor pågang. Jeg fikk f.eks ikke e-kønummeret mitt før i dag (kønummer 9x). Men jeg vet jo ikke sikkert om det er sammenheng mellom denne feilen og at kønummer endrer seg fortsatt..
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

Reflektor


Skrev også mail til de i går om feil på link, og fikk beskjed i dag om at alle dette gjaldt skal ha mottatt ny mail. Flott det, men det har ikke jeg...
[/quote]

Mail ble sendt herfra også. Ikke fått svar, ei heller ny link.

Elvis73

Sitat fra: Reflektor på onsdag 03. oktober 2018, klokken 10:34

Skrev også mail til de i går om feil på link, og fikk beskjed i dag om at alle dette gjaldt skal ha mottatt ny mail. Flott det, men det har ikke jeg...

Jeg fikk epost med ny link kl 10:01 i dag

geear

Fikk også ny mail litt over ti.

Hadde resID 15x og har køplass på 60-tallet.  8)

tdo

#173
hei,

jeg er nok en av de som det refereres til, uendelig høyt kønummer på kona (16xxx tror jeg), lavere men høyt nok på eNiro (63xx), så jeg hev meg på DS3 (fikk mail siden jeg vurderte DS7 for en tid tilbake).

De hadde nok ikke beregnet hvor høyt trykk det skulle bli på webserverne, så de knelte godt i går morges.

Jeg fikk tilslutt RESID XXX200, men som andre, ingen link som fungerte til min side.
I formiddag fikk jeg mail fra BOS, og logget meg inn på min side: kønummer 112.

Selv med utrulling av biler fra november 2019, tror jeg at DS vil ankomme først for meg.

Opplever størrelsen på DS3 (uten sammenligning forøvrig) som lik Peugeot 2008 (som står i gården hjemme).

EK1983

Sitat fra: gr på onsdag 03. oktober 2018, klokken 11:07
Fikk også ny mail litt over ti.

Hadde resID 15x og har køplass på 60-tallet.  8)

Samme her! Fikk tildelt 147 ut fra ID å dømme, med da det kom en mail og jeg kunne lage bruker vanket det en forfremmelse til 63 :D

DS3

Skjønner ikke helt hvordan den ID'en fungerer.. Kanskje man får ID før man betaler, og om betalingen ikke går igjennom er ID'en tatt selv om reservasjonen ikke er inne?

Man får seg i hvert fall en positiv overraskelse om man går ut i fra ID først da! :laugh:

EDIT: Noen som har bestilt i dag / de siste timene som kan si hvor mange bestillinger som ligger inn nå?

Tybekk

Betalte i går, fikk mail uten link. Fikk ny link i dag med kønummer 79

EK1983

Sitat fra: DS3 på onsdag 03. oktober 2018, klokken 12:44
Skjønner ikke helt hvordan den ID'en fungerer.. Kanskje man får ID før man betaler, og om betalingen ikke går igjennom er ID'en tatt selv om reservasjonen ikke er inne?

Man får seg i hvert fall en positiv overraskelse om man går ut i fra ID først da! :laugh:

EDIT: Noen som har bestilt i dag / de siste timene som kan si hvor mange bestillinger som ligger inn nå?

Du får reservere en bil til og avbestille den når du har sett kønummeret  :laugh: Gi DS litt fortjent pes etter alt rotet de stelte i stand i går  ;)

DS3

Sitat fra: EK1983 på onsdag 03. oktober 2018, klokken 13:11
Sitat fra: DS3 på onsdag 03. oktober 2018, klokken 12:44
Skjønner ikke helt hvordan den ID'en fungerer.. Kanskje man får ID før man betaler, og om betalingen ikke går igjennom er ID'en tatt selv om reservasjonen ikke er inne?

Man får seg i hvert fall en positiv overraskelse om man går ut i fra ID først da! :laugh:

EDIT: Noen som har bestilt i dag / de siste timene som kan si hvor mange bestillinger som ligger inn nå?

Du får reservere en bil til og avbestille den når du har sett kønummeret  :laugh: Gi DS litt fortjent pes etter alt rotet de stelte i stand i går  ;)

Hehe, det frister nesten litt!
Men nei, skal si meg fornøyd med dagen i går fra mitt ståsted! Vet ikke hvor mange bilen de shipper over på en gang, men regner med å få bil på første levering til landet uansett.
Fremdeles litt skeptisk, men vi får vel sett og prøvd modellen i bensin- / diesel-utgave tidlig neste år. :+1:

Eleutheros

Jeg bestilte nå nettopp. Fikk kønummer 11xx.

Tror ikke jeg skal ha denne pga rekkevidden, men det kan jo bli aktuelt med en bil nr 2. Kanskje... : )

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA