Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

I-Pace på vei til kunder?

Startet av Pilot, onsdag 04. april 2018, klokken 22:31

« forrige - neste »

LittleHammer

Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

mariowing

På engelsk I-PACE gruppe på Facebook så er det i alle fall snakk om at Jaguar skal i gang med en turne hvor flere I-PACE'er skal vises frem hos forhandlerne. Tipper at dette er biler til slikt bruk, det drøyer nok enda tre-fire måneder før de første kundebilene kommer.
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Counterpointer

Sitat fra: mariowing på onsdag 04. april 2018, klokken 23:21
På engelsk I-PACE gruppe på Facebook så er det i alle fall snakk om at Jaguar skal i gang med en turne hvor flere I-PACE'er skal vises frem hos forhandlerne. Tipper at dette er biler til slikt bruk, det drøyer nok enda tre-fire måneder før de første kundebilene kommer.
Jeg var sikker på at det var din FE underst og min HSE på toppen, bare littegranne forsinket til min bursdag

mariowing

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 04. april 2018, klokken 23:27
Jeg var sikker på at det var din FE underst og min HSE på toppen, bare littegranne forsinket til min bursdag

Hahaha - ja det hadde vært noe  :D
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Jørgen


Counterpointer

Sitat fra: Jørgen på fredag 06. april 2018, klokken 11:59
I denne artikkelen fra i dag hevder de første levering i juli/august.

https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/4d0Eve/Kjapp-elbil-for-storscoreren
Dette er det de har sagt hele tiden. (Uten at jeg kan lese artikkelen som er bak paywall)

Det som blir spennende å se er om de som nesten alle andre får forsinkelser eller om de klarer det de har sagt/lovt.

Det er jo tilogmed noen som tenker at de kan levere før ..........

HelectriC

ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA