Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Monopolverkstaden Elbilmek er desverre ei norsk nasjonal skandale!

Startet av ThinkGeo, onsdag 04. april 2018, klokken 18:23

« forrige - neste »

ThinkGeo


Har siste månadane blitt utsatt for ei så dårleg og grov behandling frå eit bilverksted, eller eit privat firma i det heile, som eg ikkje nokon gong før har blitt.
Eg er utan bil, Think City (nye), på tredje månaden, og dei to siste er Elbilmek sitt fulle ansvar.

Etter å ha fått eit problem med ladenivåindikatoren som raste nedover utan grunn like før nyttår, satte
forsikringsselskapet bilen på eit lokalt verksted. Dei kunne ikkje finne ut av feilen pga. at analyseutstyr ikkje var å
oppdrive lokalt, difor vart bilen transportert til Elbilmek i Asker.

I byrjinga av februar seier så Elbilmek at feilen skyldast fukt i batterikassa, pga. rustskade og inntrenging av vatn. Då seier forsikringsselskapet, trass i at eg har den beste forsikringa som er å oppdrive, at dei ikkje dekker skaden pga at dei definerer det som ei gradvis skade. Bilen var inne til ein annan reparasjon og 20.000 km service hos Elbilmek 13 månadar før denne siste feilen oppstod utan at dei rapporterte om noko slikt.
Eg sa til forsikringsselskapet at eg måtte tenke over dette over helga, om eg ville koste på ein reparasjon som ville kome på over kr. 20.000,-.
Men dagen etter ringer så Elbilmek meg ved teknisk sjef. Han er rett på sak og spør om eg vil ha bilen reparert ved å betale egenandelen på kr. 4000,- og forsikringsselskapet betaler resten. Eg seier då at eg fekk beskjed frå forsikringa dagen før at dei IKKJE dekkte skaden, har de fått annan beskjed? JA, seier han, vi har fått beskjed om at dei dekker skaden. "Så du kan få reparert bilen din til over helga ved å betale eigenandelen". Eg er jo heilt for dette, veit ikkje kvifor forsikringsselskapet har endra oppfatning, men reknar no at alt er i orden.

Så går det det 6 dagar, før eg blir kontakta av forsikringsselskapet som ville vite kva eg vil ha gjort med bilen min som sto der på verkstaden!? Då fortel eg om avtalen Elbilmek gjorde med meg veka før, og at bilen min nok no er reparert. Men selskapet seier at dei ikkje har endra oppfatning om å ikkje dekke reparasjonen!! Eg seier at avtalen om å betale eigenandel var det eg kunne bidra med, økonomien var dårleg, og det rasjonelle i å investere over 20.000,- ekstra på ein bil som kunne få liknande problem igjen snart, og som det allereie var investert likande summar i før, var svak. Forsikringsselskapet kontakta Elbilmek, som absolutt hadde reparert bilen, men sa dei ville omgjere reparasjonen (og det gjorde dei) om ikkje eg eller selskapet betalte heile reparasjonen.

Elbilmek (ved sentralborddama) påsto hardnakka overfor meg og forsikringsselskapet først at det det var EG som hadde bedt dei sette i gong reparasjonen. Deretter vart eg fortalt av teknisk sjef at det var "feil i informasjonen frå forsikringsselskapet" som gjorde at dei hadde gjort dette. Det siste er at dei påstår at dei har bytta om to ulike bilar. Fleire ulike versjonar. Ved alle dei fire tilfella eg har vore i kontakt med dei har dei slengt på telefonen når eg har prøvt å ordne opp i dette, og be dei forklare bl.a. kva dei meiner med "feil i informasjonen". Eg har blitt bedt om å få bilen min vekk derifrå snarast, og " at dei aldri vil ha meg som kunde igjen". Dette er altså monopolverkstaden på norges sin einaste seriproduserte bil som fekk Norge til å bli det fremste elbil-landet i verda... :-( . I påskehelga fekk eg så presentert eit krav om at eg skulle betale kr. 4500,- pr. månad for å ha bilen min ståande der! (Sjølv om dei vart informert om at eg skulle sende saka til Forbrukarrådet, men det tar desverre si tid.)

Eg oppfattar den avtalen som teknisk sjef gjorde med meg i byrjinga av februar som ikkje anna enn eit forsøk på grov manipulasjon, ved at bilen vart reparert, og feilinformerte meg om at det vart hovudsakleg dekt av forsikringa. Deretter så ville dei opplyse meg om at ei misforståing hadde oppstått, og då rekna med at eg ville likevel velge å betale heile eller mesteparten av kostnaden. Den einaste måten eg kunne få bilen på veien igjen...

Ingen forsøk på å kontakte dei ved epost eller telefon frå meg eller forsikringsselskapet si side til å stå ved den opprinnelege avtalen, eller kome til eit passeleg kompromiss har ført fram. Som sagt dei krever berre meir, eller at eg fjernar bilen snarast. Denne mangelen på kommunikasjon frå deira side, er vel forståeleg om hensikta er å dekke over kva og kvifor dei har gjort det dei har gjort her. Det tåler dårleg dagen lys. Å legge seg flat og ta sjølvkritikk synes å vere ukjente ord i deira vokabular.

Så er det slik vi altså skal bli behandla i Norge i dag, vi som var entusiastar for ein (nokså) moderne norsk miljøbil som vi gjerne såg rulla på veiane i mange år framover!? :-(

Såg gjerne at miljølandet Norge sørgde for at eit nasjonalt klenodium som Think vart ei nasjonalt prioritert sak som ga bileigarane akseptable forhold for sitt bileigarskap, og ikkje dette råtne lurveriet som tydeleg no har oppstått med Elbilmek. Nasjonaliser gjerne Elbilmek!
Think City 2010 - EnerDel Lithium

elektrolux

Elbilmek fikser biler ingen andre vil ta i; kanskje nettopp for å slippe slike situasjoner som denne.

Her er det nok tapere på hver side, men uten Valdemar og Elbilmek hadde vi i stedet for Monopol, hatt ikke eksisterende tilbud til disse bilene.

Husk også at disse gutta har store utgifter til Mekonomen etc, og kan ikke drive veldedighet.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ThinkGeo

Sitat fra: elektrolux på onsdag 04. april 2018, klokken 19:37
Her er det nok tapere på hver side, men uten Valdemar og Elbilmek hadde vi i stedet for Monopol, hatt ikke eksisterende tilbud til disse bilene.

Du kan vel ikkje akkurat autorisere slik ein oppførsel Electrolux?
At vi utan Elbilmek ikkje hadde hatt noko tilbud er vel berre tull! Klart nokon hadde vore der for å reparere
disse interessante bilane, ut ifrå mange motiv, bl.a. fordi dei er eit stort norsk teknologi-eventyr.

Kva er forresten bakgrunnen for at US Car Clinic brått ikkje hadde den datamaskinen dei brukte til sine Think-diagnoser no på fjoråret?
Think City 2010 - EnerDel Lithium

Elmo

Jeg må nok si meg enig med Elektrolux. Om Elbilmek er monopolbedrift (på gamle elbiler) så er eneste grunnen at ingen andre verksteder gidder å ta i de eldste elbilene. Vi tidlige elbilister/entusiaster har mye å takke Elbilmek for !
Hvis ikke Elbilmek hadde fantes så hadde du npk måttet gi opp Thinken din i forrige runde.

Jeg kan ikke uttale meg om den konkrete saken din, men den generelle karakteristikken du gir av Elbilmek tror jeg svært få, om noen i det heletatt, er enig med deg i.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

ThinkGeo


Så det er altså greitt at eit verksted oppfører seg slik dei her har gjort? Kan ikkje sjå at den oppførselen dei her har gjort kan vere eit eingangstilfelle. Det må vere noko med mentaliteten til den som gjorde denne avtalen med meg. Og det er meir enn tydelig at dei andre beskyttar han. Det ein måtte forlange var sjølvsagt at leiinga ved verkstaden påtalte oppførselen, og kanskje ga han sparken for slike handlingar.
Blir nesten kvalm av at "gamlekara" her nærmast prøver å innynde seg med verkstedet. Det er ingen langt utanom Oslo-området som synes det er greitt å måtte sende bilen sin lange avstandar for å få han reparert. I det minste måtte ein forlange å bli behandla på ein akseptabel måte.
Igjen tullprat at det ikkje hadde vore andre verksted å bruke om ikkje Elbilmek var her. Det er noko som heiter konkurranse i vår type av økonomi, og den ville ha vist sin effekt. Men den er tydlegvis ikkje til stades no.
Think City 2010 - EnerDel Lithium

Elmo

Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 04. april 2018, klokken 23:40
Så det er altså greitt at eit verksted oppfører seg slik dei her har gjort? Kan ikkje sjå at den oppførselen dei her har gjort kan vere eit eingangstilfelle. Det må vere noko med mentaliteten til den som gjorde denne avtalen med meg.
Som sagt vet jeg ingenting om ditt konkrete tilfelle og derfor hverken kan eller vil jeg diskutere det.
Men dette er FØRSTE gang JEG har hørt om at noen har vært misfornøyd med Elbilmek.

Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 04. april 2018, klokken 23:40
Og det er meir enn tydelig at dei andre beskyttar han. Det ein måtte forlange var sjølvsagt at leiinga ved verkstaden påtalte oppførselen, og kanskje ga han sparken for slike handlingar.
Her forstår jeg ikke hvem du sikter til hverken i "dei andre (som beskytter) eller i "han" (som blir beskyttet), og heller ikke hvem som skulle oppsagt hvem for den saks skyld.

Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 04. april 2018, klokken 23:40
Blir nesten kvalm av at "gamlekara" her nærmast prøver å innynde seg med verkstedet.
Her syns jeg du går lagt over streken. Dette grenser til personangrep.
Personlig har jeg aldri benyttet Elbilmek (jeg skrur absolutt alt på gammel-elbilene selv) og har på ingen måte behov for å "innynde" meg hos dem.
Men jeg har derimot sendt flere elbilvenner dit etter at de først har spurt om jeg kan skru på deres bil også (noe jeg ikke har hverken tid eller lyst til). Og jeg har altså bare hørt positive tilbakemeldinger, og de er utallige.

Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 04. april 2018, klokken 23:40
Det er ingen langt utanom Oslo-området som synes det er greitt å måtte sende bilen sin lange avstandar for å få han reparert. I det minste måtte ein forlange å bli behandla på ein akseptabel måte.
Hvis du ikke syns det er greit å sende bilen til der hvor eneste tilgjengelige verksted faktisk finnes, så får du enten droppe å reparere bilen eller gjøre det selv da.
Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 04. april 2018, klokken 23:40
Igjen tullprat at det ikkje hadde vore andre verksted å bruke om ikkje Elbilmek var her. Det er noko som heiter konkurranse i vår type av økonomi, og den ville ha vist sin effekt. Men den er tydlegvis ikkje til stades no.
Prøver du å antyde at fordi Elbilmek finnes så blokkerer de for andre å etablere classic-elbil verksted. Det må da du også innse at er tullprat.
Ja det ER noe konkurranse i vår type av økonomi, og det er nok nettopp derfor alle andre verksteder har droppet classic elbilene. Nettopp fordi Elbimek ER best og billigst.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Pippus

Hmmm....skal være forsiktig med å uttale meg om faktum i din konkrete sak og jeg er heller ikke en av "gamlekara". Jeg kjenner heller ikke til Elbilmek.

Jeg vil bare si at denne måten å sterkt insinuere bevisst svindel grenser til å være straffbart. Jeg vil tro at det også vil være svært vanskelig å føre beviser for at du er ført bak lyset med forsett (hvilket du blir bedt om hvis du blir dratt for retten for injurier).
Jeg håper uansett din sak løses til det beste for alle parter.





Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 04. april 2018, klokken 18:23

Har siste månadane blitt utsatt for ei så dårleg og grov behandling frå eit bilverksted, eller eit privat firma i det heile, som eg ikkje nokon gong før har blitt.
Eg er utan bil, Think City (nye), på tredje månaden, og dei to siste er Elbilmek sitt fulle ansvar.

Etter å ha fått eit problem med ladenivåindikatoren som raste nedover utan grunn like før nyttår, satte
forsikringsselskapet bilen på eit lokalt verksted. Dei kunne ikkje finne ut av feilen pga. at analyseutstyr ikkje var å
oppdrive lokalt, difor vart bilen transportert til Elbilmek i Asker.

I byrjinga av februar seier så Elbilmek at feilen skyldast fukt i batterikassa, pga. rustskade og inntrenging av vatn. Då seier forsikringsselskapet, trass i at eg har den beste forsikringa som er å oppdrive, at dei ikkje dekker skaden pga at dei definerer det som ei gradvis skade. Bilen var inne til ein annan reparasjon og 20.000 km service hos Elbilmek 13 månadar før denne siste feilen oppstod utan at dei rapporterte om noko slikt.
Eg sa til forsikringsselskapet at eg måtte tenke over dette over helga, om eg ville koste på ein reparasjon som ville kome på over kr. 20.000,-.
Men dagen etter ringer så Elbilmek meg ved teknisk sjef. Han er rett på sak og spør om eg vil ha bilen reparert ved å betale egenandelen på kr. 4000,- og forsikringsselskapet betaler resten. Eg seier då at eg fekk beskjed frå forsikringa dagen før at dei IKKJE dekkte skaden, har de fått annan beskjed? JA, seier han, vi har fått beskjed om at dei dekker skaden. "Så du kan få reparert bilen din til over helga ved å betale eigenandelen". Eg er jo heilt for dette, veit ikkje kvifor forsikringsselskapet har endra oppfatning, men reknar no at alt er i orden.

Så går det det 6 dagar, før eg blir kontakta av forsikringsselskapet som ville vite kva eg vil ha gjort med bilen min som sto der på verkstaden!? Då fortel eg om avtalen Elbilmek gjorde med meg veka før, og at bilen min nok no er reparert. Men selskapet seier at dei ikkje har endra oppfatning om å ikkje dekke reparasjonen!! Eg seier at avtalen om å betale eigenandel var det eg kunne bidra med, økonomien var dårleg, og det rasjonelle i å investere over 20.000,- ekstra på ein bil som kunne få liknande problem igjen snart, og som det allereie var investert likande summar i før, var svak. Forsikringsselskapet kontakta Elbilmek, som absolutt hadde reparert bilen, men sa dei ville omgjere reparasjonen (og det gjorde dei) om ikkje eg eller selskapet betalte heile reparasjonen.

Elbilmek (ved sentralborddama) påsto hardnakka overfor meg og forsikringsselskapet først at det det var EG som hadde bedt dei sette i gong reparasjonen. Deretter vart eg fortalt av teknisk sjef at det var "feil i informasjonen frå forsikringsselskapet" som gjorde at dei hadde gjort dette. Det siste er at dei påstår at dei har bytta om to ulike bilar. Fleire ulike versjonar. Ved alle dei fire tilfella eg har vore i kontakt med dei har dei slengt på telefonen når eg har prøvt å ordne opp i dette, og be dei forklare bl.a. kva dei meiner med "feil i informasjonen". Eg har blitt bedt om å få bilen min vekk derifrå snarast, og " at dei aldri vil ha meg som kunde igjen". Dette er altså monopolverkstaden på norges sin einaste seriproduserte bil som fekk Norge til å bli det fremste elbil-landet i verda... :-( . I påskehelga fekk eg så presentert eit krav om at eg skulle betale kr. 4500,- pr. månad for å ha bilen min ståande der! (Sjølv om dei vart informert om at eg skulle sende saka til Forbrukarrådet, men det tar desverre si tid.)

Eg oppfattar den avtalen som teknisk sjef gjorde med meg i byrjinga av februar som ikkje anna enn eit forsøk på grov manipulasjon, ved at bilen vart reparert, og feilinformerte meg om at det vart hovudsakleg dekt av forsikringa. Deretter så ville dei opplyse meg om at ei misforståing hadde oppstått, og då rekna med at eg ville likevel velge å betale heile eller mesteparten av kostnaden. Den einaste måten eg kunne få bilen på veien igjen...

Ingen forsøk på å kontakte dei ved epost eller telefon frå meg eller forsikringsselskapet si side til å stå ved den opprinnelege avtalen, eller kome til eit passeleg kompromiss har ført fram. Som sagt dei krever berre meir, eller at eg fjernar bilen snarast. Denne mangelen på kommunikasjon frå deira side, er vel forståeleg om hensikta er å dekke over kva og kvifor dei har gjort det dei har gjort her. Det tåler dårleg dagen lys. Å legge seg flat og ta sjølvkritikk synes å vere ukjente ord i deira vokabular.

Så er det slik vi altså skal bli behandla i Norge i dag, vi som var entusiastar for ein (nokså) moderne norsk miljøbil som vi gjerne såg rulla på veiane i mange år framover!? :-(

Såg gjerne at miljølandet Norge sørgde for at eit nasjonalt klenodium som Think vart ei nasjonalt prioritert sak som ga bileigarane akseptable forhold for sitt bileigarskap, og ikkje dette råtne lurveriet som tydeleg no har oppstått med Elbilmek. Nasjonaliser gjerne Elbilmek!

cra

Jeg kjenner ikke til Elbilmek selv, men har selv opplevt at etablerte verkseteder (som tidligere har hatt Think under sine vinger) har priset seg kraftig ut på enkle reparasjoner. Fikk tilbud på over 20.000kr for bytte av bakaksel, så da gjorde jeg det heller selv (min første erfaring med mekking av bil med unntak av et bytte av et eksosrør for et par tiår siden). Sparte et femsifret beløp etter at deler og mye nytt verktøy var kjøpt.

Think er enkel å skru på, og det er massevid av kompetanse i forumet her med folk som står i kø for å svare på spørsmål. Det vanskeligste er som regel å identifisere feilen, men når det først er gjort kan du helt sikkert klare selve fiksen sjøl, evt. få hjelp av en venne ller to som har litt erfaring med å skru på bil.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

ThinkGeo

Sitat fra: Pippus på torsdag 05. april 2018, klokken 10:26
Hmmm....skal være forsiktig med å uttale meg om faktum i din konkrete sak og jeg er heller ikke en av "gamlekara". Jeg kjenner heller ikke til Elbilmek.
Jeg vil bare si at denne måten å sterkt insinuere bevisst svindel grenser til å være straffbart. Jeg vil tro at det også vil være svært vanskelig å føre beviser for at du er ført bak lyset med forsett (hvilket du blir bedt om hvis du blir dratt for retten for injurier).
Jeg håper uansett din sak løses til det beste for alle parter.
Grunnen til at eg presenterer mine svært dårlige erfaringer med Elbilmek på denne måten er at dei har for alle praktiske formål tatt fra meg mulegheita til å ha bil ved å køyre den norske Think City som eg eig. Merk også det blir heilt dreve av utlendingar frå Baltikum (Litauen). To månadar har gått. Alle mulegheiter har blitt prøvt. Har rådført meg med kompetent advokat, men dei seier at eg lett kan bruke 10.000 i advokatutgifter på det, men ein kan kome til å sitte med skjegget i postkassa, dersom verkstaden vel å ikkje vere samarbeidsvilleg.

Så du meiner at ein ikkje kan referere kva som faktisk har skjedd her og kva avtale teknisk sjef gjorde med meg?
Det er ikkje mulig å finne ei annan tolking av hans "tilbod" til meg enn det eg skriv i innlegget. Kva i all verden skulle det vere? Og at dei terminerer sin kommunikasjon med meg, truer meg med store parkeringsutgifter, bygger opp under at dei vil ikkje diskutere om kva dei har gjort, dei har berre ein intensjon om å presse meg bort, og dermed min mulegheit før å køyre ein Think. Den beste av alle norske bilar gjennom tidene..
Think City 2010 - EnerDel Lithium

elekTrond

EDIT kl 11:35: Leste nettopp svaret ditt stemplet 11:34. Jeg velger å poste mitt svar slik det står.  :)



Kjedelig sak som setter mange følelser i sving. Lett å si følgende fra avstand, men: dette viser hvor viktig det er å få gjort alle slags avtaler skriftlig(e). Hvis en stryker over alle følelser, sinne, stress, (grunnet ) dårlig økonomi, elbilentusiasme, historisk nostalgi osv..., er det ikke så mye som står igjen i første innlegg.

ThinkGeo: Én løsning kan være at dere blir enige om at verkstedet skal tilbakeføre - der og i den grad det er mulig - til den stand bilen var ved ankomst. Det er rett og rimelig at de får oppgjør for medgått tid til feilsøking og analyse. Hva rustreparasjon angår, må partene kommunisere, og bruke skjønn. En 50/50 deling kan være en minnelig løsning her. Ingen er tjent med at bilen holdes igjen mens saken står og surner.

Dette er min vurdering og/for femti øre. (Faktura sendes med snegleposten.)  :angel: :police:
'13 Mjau

moderator 2

#10
Hei

Dette er jo egentlig en intern sak mellom deg som kunde og Elbilmek som verksted, men siden du har valgt å ta dette opp på forumet har det jo blitt en "offentlig sak".

Elbilmek har overhode ikke monopol, og du eller andre må gjerne starte et konkurrerende verksted, hvis man tror reparasjon av eldre elbiler er en forettningsmulighet.

Jeg har nettopp snakket med Valdemar hos Elbilmek.

Det stemmer at kundebehandler blandet sammen din bil og en annen i forhold til om skaden ville bli dekket av din forsikring. De ringte deg imidlertid tilbake straks de innså missforståelsen.

Status på bilen er at den ikke er reparert. Skaden på bilen dekkes ikke av din forsikring og du kan da velge om du vil at bilen skal repareres for din regning, eller hente bilen dersom du ikke vil at Elbilmek skal reparere bilen.

De venter på svar fra deg om du ønsker om bilen skal bli reparert for din regning. Hvis du ikke ønsker at de skal reparere bilen, må du hente den, fordi den tar opp plass.

Slik jeg forstår sitasjonen kan det hele bero på en missforståelse, men all den stund bilen ikke er reparert er jo ikke dette en stor sak, så lenge du fritt kan velge å avstå fra reparasjon eller få bilen reparert for prisen Elbilmek gir. Jeg regner med at det blir en kostnad for feilsøking, slik alle verksteder tar.

Lars C. Krogenæs
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

ThinkGeo

Sitat fra: Forum Admin på torsdag 05. april 2018, klokken 11:47

Jeg har nettopp snakket med Valdemar hos Elbilmek.
Det stemmer at kundebehandler blandet sammen din bil og en annen i forhold til om skaden ville bli dekket av din forsikring. De ringte deg imidlertid tilbake straks de innså missforståelsen.

Mitt svar:Det er ein heilt forvridd versjon av det som skjedde. Forsikringsselskapet ba verkstedeigaren (Valdemaras) om å ta kontakt med meg før midten av februar for å finne ei løysing etter det som hadde skjedd. Det gjorde han aldri. Det er første gong eg ser teikn på at han har brydd seg. Elbilmek har gitt minst tre reaksjonar/forlaringar etter å ha reparert bilen på tilbodet om at eg berre skulle betale eigenandelen. EG måtte først ringe Elbilmek på anmodning av forsikringsselskapet. Først påstår då sentralborddame hardnakka og skrikande gjennom to lengre telefonsamtalar at det er EG som ringte verkstaden og ba om å få utført reperasjonen. Dette er ei BLANK løgn, sjøvsagt. Deretter blir eg oppringt av teknisk sjef som gjorde avtalen og eigenandelsreparasjonen med meg. Han seier først at han ikkje heilt husker samtalen med meg. Men deretter så seier han at "det var feil i informasjonen fra forsikringsselskapet"! Eg ber han så spent forklare kva han meiner med det. Det vil han ikkje og slengar han på røret. Det er det siste eg har høyrt frå han.

I veka etter så får eg servert ein ny versjon gjennom min saksbehandlar i forsikringsselskapet at "dei har byttet om to biler, det er det som er forklaringa seier dei". Det er jo berrre ein påstand som er lett å kome med. Kor skulle det vere mulig å ha bytta om to bilar og ikkje oppdage det på ei heil veke? Teknisk sjef refererte unike komponentdetaljar på min bil vedr. ein varmekolbe, som det er svært lite sannsynleg andre bilar kunne ha.
------
Sitat fra: Forum Admin på torsdag 05. april 2018, klokken 11:47
Status på bilen er at den ikke er reparert. Skaden på bilen dekkes ikke av din forsikring og du kan da velge om du vil at bilen skal repareres for din regning, eller hente bilen dersom du ikke vil at Elbilmek skal reparere bilen.

De venter på svar fra deg om du ønsker om bilen skal bli reparert for din regning. Hvis du ikke ønsker at de skal reparere bilen, må du hente den, fordi den tar opp plass.

Slik jeg forstår sitasjonen kan det hele bero på en missforståelse, men all den stund bilen ikke er reparert er jo ikke dette en stor sak, så lenge du fritt kan velge å avstå fra reparasjon eller få bilen reparert for prisen Elbilmek gir. Jeg regner med at det blir en kostnad for feilsøking, slik alle verksteder tar.


Saken er at eg har mista all tillit til Elbilmek. Men sjølvsagt vil eg både ha bil til dagleg bruk og kunne køyre min Think.
Totalprisen som eg må betale blir altfor høg. Analyse, feilfinning og uttørking blir dekt av forsikringsselskapet. Men likevel vil de ha meg til å måtte betale kr 8000,- for overhaling av batteriboks pluss 8000,- for arbeid samt 5000,- for ein av batterimodulane dei seier er defekt. Pluss at dei i påskeveka slengte på eit krav om parkeringsavgift på ca. kr. 8500,-! Totalt kr. 31500,- .

Både ein representant for forsikringsselskapet, og ein erfaren biladvokat seier at når eit verksted inngår ein avtale om reparasjon med ein kunde om ein bestemt pris må dei STÅ VED den avtalen. NAF sa til meg at eg har blitt lurt av Elbilmek (er desverre ikkje medlem, men vurderer medlemsskap). Så det blir ikkje aktuellt å betale dei prisane som er referert over. Spesielt på bakgrunn av den manipulasjon og kundebehandling eg har blitt utsatt for.

Elbilmek har aldri vist den minste antydning til å kome med eit kompromissforslag eller kontakte meg for slikt. Ville forventa det av eit vanleg norsk verksted. Forsikringselskapet ba om at dette måtte skje for to månadar sidan. Slik har saka stått...
Think City 2010 - EnerDel Lithium

Øyvind.h

Sitat fra: Forum Admin på torsdag 05. april 2018, klokken 11:47
Jeg har nettopp snakket med Valdemar hos Elbilmek.

Det stemmer at kundebehandler blandet sammen din bil og en annen i forhold til om skaden ville bli dekket av din forsikring. De ringte deg imidlertid tilbake straks de innså missforståelsen.

Status på bilen er at den ikke er reparert. Skaden på bilen dekkes ikke av din forsikring og du kan da velge om du vil at bilen skal repareres for din regning, eller hente bilen dersom du ikke vil at Elbilmek skal reparere bilen.

De venter på svar fra deg om du ønsker om bilen skal bli reparert for din regning. Hvis du ikke ønsker at de skal reparere bilen, må du hente den, fordi den tar opp plass.

Kan hvem som helst ringe til et verksted og få opplysninger om andres biler?

Skulle tatt seg ut om jeg ringte Tesla og ba om innsyn i en klagesak på noen andres bil og Tesla faktisk ga ut denne informasjonen.

Er det mulig....
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Up_&_Away

høres helt sprøtt ut

og hvis det stemmer at de har reparert bilen og så omgjort reperasjonen i ettertid er det en skam.

Her er det tydelig at Elbilmek er de som har misforstått og derfor burde de latt reperasjonen stå for avtalte pris om 4000 kr i egenandel.

Flaut!
VW e-Up! nybil fra august 2018

ThinkGeo

Sitat fra: EL_Trond på torsdag 05. april 2018, klokken 13:42
høres helt sprøtt ut
og hvis det stemmer at de har reparert bilen og så omgjort reperasjonen i ettertid er det en skam.

Det stemmer. Saksbehandlaren i forsikringsselskapet fortalte meg at bilen sto reparert ved verkstaden etter
avtalen om 4000,- i eigenandel. Deretter vart reparasjonen omgjort når selskapet tydleg (igjen) sa fra at dei ikkje dekte det..

ThinkGeo
Think City 2010 - EnerDel Lithium

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA