Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selger Chevrolet Bolt Premier og LT

Startet av Mo, mandag 02. april 2018, klokken 18:08

« forrige - neste »

Mo

Hei. Har mange Chevrolet Bolt Premier og LT tilsalgs, flere farger tilgjengelig.

Tar innbytte og kan være behjelpelig med finans.

svingen

Kommet noe løsning på hurtiglading av dem her?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mo

Hei. Bilen kan leveres med hurtiglading, slik at de kan lade langs norske stasjoner. Kan ta innbytte. Du kan gjerne ringe meg.

zbk

Med den sparsommelige informasjonen du legger ut her, Mo, lukter det ikke stor seriøsitet av dette. Linker til annonser/bilder? Priser, både på bil og oppdateringen til "Norsk" hurtiglading, som du sier kan leveres.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Mo


zbk

Så lenge du opptrer på dette forumet som representant for et firma (som det ser ut for i dette tilfellet), virker du useriøs når du kommer med et meningsløst nick og ikke flagger tilknytningen du har til firmaet som selger.

Nå bor ikke jeg i nærheten av dere, men jeg er i alle fall skremt bort med slik opptreden. Hvis dere som firma ikke kan opptre med åpenhet på et (relativt i alle fall) seriøst nettforum, hvorfor skal man stole på dere som selgere?
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA