Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kommende hurtiglader i Hjartdal

Startet av SveinJ, lørdag 31. mars 2018, klokken 17:38

« forrige - neste »

SveinJ

2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

elekTrond

SitatKjære leser!   For å fortsette må du ha et abonnement og være innlogget.   Logg inn
Kan du ta en fotostatkopi til oss?    :+1:
'13 Mjau

SveinJ

2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Amatøren

Påstår lading til 90 % på ett kvarter. Alt er jo relativt i forhold til batteristørrelse.....

Hvilken effekt er det på hurtigladeren?
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Orbit

Artikkelen sier 1000kW totalt. Rent spekulativt må en opp i noe slikt som 2x350kW CCS ("siste generasjons ladere"), 2x50kW CCS/Chademo ("mellomløsning"), og 2x AC-stolper for å få en slik total.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

svingen

Er jo veldig fin plasering spesielt med tanke på ny tunnelen som gjør att oslo folk vil kjøre notodden->seljord passer og fint mot rjukan laderen på notodden er det ofte kø så fint og få fleire i distrikte :)

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

SveinJ

Sitat fra: svingen på tirsdag 03. april 2018, klokken 15:11
Er jo veldig fin plasering spesielt med tanke på ny tunnelen som gjør att oslo folk vil kjøre notodden->seljord passer og fint mot rjukan laderen på notodden er det ofte kø så fint og få fleire i distrikte :)

Ikke så gunstig plassering mht. trafikk fra Notodden mot Rjukan. Det blir 10 km å kjøre fram og tilbake fra Saulandsstøtta (avkjøring Fv 361). Men hvis en drister seg opp over Gaustaråen til Gaustablikk eller/og Rjukan, blir det jo en fin tur.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA