Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når kommer i3 med 120 ah batteri?

Startet av Bgk, søndag 25. mars 2018, klokken 18:01

« forrige - neste »

hELgenen

Sitat fra: Raymondsakshaug på mandag 24. september 2018, klokken 18:16
Hei. blir den i3 med større batteripakke klar for levering i januar?
Og når starter eventuelt salget av den?
Var innom BMW i dag, der di sier at det liksom er ingen som vet når den kommer... :-(

Om det er uvitenhet eller løgn kan sikkert diskuteres,men hadde valgt en annen forhandler i dette tilfelle da begge alternativer over er uakseptable.

Strøm Tycoon

Av det jeg ble fortalt av en selger når jeg plukket opp vår brukte i3 for noen uker siden, så tolket jeg det dithen at det står på å bli kvitt endel i3 Marathon Edition først.

Trond.m

Det er da mye bedre at selgerne sier at de ikke vet, enn at de sier hva de tror.
Forhandlerne er nok like spent (og uvitende) som oss på når de åpner salget av 120 Ah.

moonbuggy

Her er en artikkel som bekrefter 42 kwt batteri på BMW i3. https://www.electrive.net/2018/09/21/bpw-nutzt-bmw-batterietechnologie-fuer-lkw-antrieb/

"Zwei Lithium-Ionen-Hochvoltsysteme aus dem BMW i3 werden gekoppelt und verfügen somit zusammen über 84 kWh".


sylwester

Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA