Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Betale bil med Tesla credits

Startet av Stone Cold, onsdag 21. mars 2018, klokken 19:24

« forrige - neste »

Stone Cold

Hei. Jeg skal hente ny bil på tirsdag og skal i den forbindelse betale deler av kjøpesummen med 57000 kroner i form av Tesla credits . Tesla har bekreftet at jeg har «creditsene» så alt er riktig . Derimot sliter tilsynelatende «Delivery»-avdelingen med å håndtere dette. Fikk feil «final invoice» da Tesla-credits ikke var med i regnestykket. Noen her som har betalt deler av bil med credits og hvordan løste Tesla det skriftlig . Tenker at jeg vil ha en bekreftelse fra Delivery på at 57000 av kjøpesummen betales med credits før jeg møter opp på tirsdag.

Nasatech

Sitat fra: Stone Cold på onsdag 21. mars 2018, klokken 19:24
Hei. Jeg skal hente ny bil på tirsdag og skal i den forbindelse betale deler av kjøpesummen med 57000 kroner i form av Tesla credits . Tesla har bekreftet at jeg har «creditsene» så alt er riktig . Derimot sliter tilsynelatende «Delivery»-avdelingen med å håndtere dette. Fikk feil «final invoice» da Tesla-credits ikke var med i regnestykket. Noen her som har betalt deler av bil med credits og hvordan løste Tesla det skriftlig . Tenker at jeg vil ha en bekreftelse fra Delivery på at 57000 av kjøpesummen betales med credits før jeg møter opp på tirsdag.

Hei.

Jeg har gjort dette før. Da fikset DS alt sammen. Trakk fra beløpet og fikk det på faktura. De bør jo klare det nå. Mange som har fått powerwall har nok tatt ut i credits.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA