Skrevet av Emne: Da har jeg endelig bestilt meg en ny Twizy (min første)  (Lest 297 ganger)

paalao

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Da har jeg endelig bestilt meg en ny Twizy (min første)
« på: onsdag 21. mars 2018, klokken 13:07 »
Hei folkens,

Da har jeg endelig bestilt en Twizy til meg i Sandnes.
Den er sort Intens med vanlig tak, ryggesensorerer, halvdørere og Skvettlapper.
De skulle ha 939 for skvettlappene som de monterer på Motorforum Forus.

Dette er en som ble bestilt før av noen andre men de trakk seg for denne og tok en annen, så jeg får den forhåpentligvis i månedskiftet mai/juni.

Forhanddler har bestilt mange Twizier i det siste, 5 stk senest i går så det blir vel snart å ha Twizy treff i Sandnes/Sola/Stavanger området :)

« Siste redigering: torsdag 17. mai 2018, klokken 20:39 av paalao »

elektrolux

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Da har jeg endelig bestilt meg en ny Twizy (min første)
« Svar #1 på: onsdag 21. mars 2018, klokken 19:13 »
Gratulere! Kan jeg komme med min Twizy killer.  :D

Tror jeg har tunet den opp akkurat nok til å vise dere bakskiltet, men er forberedt på ytterligere tilpassninger om nødvendig.  8)

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://Elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El og Citroen AX elektro
Har for tiden VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model, Fiat 500 Microvetti, Buddy og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635

Daglig leder i elbilhjelpen.no AS. Utleievirksomhet via Nabobil.no, Leieting.no, Avamera.com og Air B&B i tillegg til privat og eget firma. Bytter hus via homeforexchange.com

paalao

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: onsdag 21. mars 2018, klokken 20:06 »
Stilig sak, hva er det?
Blei forveden, så fant eg denne videoen.
Ser ut som en cockpit inni, stilig :)

« Siste redigering: onsdag 21. mars 2018, klokken 20:20 av paalao »

elektrolux

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: onsdag 21. mars 2018, klokken 21:44 »
Er en av 80 preserie Cree SAM. Skulle selges via Sveitsiske Coop, men til 150 000 kr + batterileie ble det selvfølgelig ingen suksess.

14 seriekoblede 12V blybatteri var heller ingen god oppskrift.

Med moderne motorstyring og batteri fra en Berlingo varebil fungerer den bedre, og fullførte Wave2017 som første SAM som har klart det noensinne.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://Elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El og Citroen AX elektro
Har for tiden VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model, Fiat 500 Microvetti, Buddy og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635

Daglig leder i elbilhjelpen.no AS. Utleievirksomhet via Nabobil.no, Leieting.no, Avamera.com og Air B&B i tillegg til privat og eget firma. Bytter hus via homeforexchange.com

paalao

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: torsdag 22. mars 2018, klokken 08:18 »
Har man kunnskaper til å fikle med slike så er vell det meste mulig.
Jeg tenkte å vente på en UNITI ONE fra Sverige, men de har ingen opplegg for service i Norge osv planlagt og da blir det for usikkert, dessuten kan produksjon og leveranse dra ut i tid.
Nå har jeg drømt om en Twizy i 8 år og med bompenge greiene som kommer 1 oktober fant jeg ut at nå var tiden.
Kona skal bruke den på jobb men etterpå er den "min"
Jeg er tidlig pensjonert og kan greie meg uten til kona kommer, men så har vi jo en diesel bil utenom.

paalao

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: torsdag 17. mai 2018, klokken 20:40 »