Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endre farge på dørlist

Startet av Lysthuset, onsdag 21. mars 2018, klokken 08:52

« forrige - neste »

Lysthuset

Jeg har en Bmw i3 60ah som jeg nylig kjøpte brukt - den er drøyt to år gammel.
Fargen er Fluid black med blå grill og blå lister ved hver dørterskel.
Disse terskellistene begynner å bli litt "sliten" og jeg kunne godt tenke meg å bytte dem til svart farge slik at hele bilen blir svart i profil.
Er det noen som vet om slike kan kjøpes og byttes hos forhandler - og evt. pris?
Noen som har foliert dem - pris?
Tips mottas med takk for en nybegynner på både elbil og dette forumet :)

Jarv!s

Hei.
Hva med å evt foliere? Er ikke sikker på pris, men kan ikke være alt for dyrt.
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Klykken

Det tror jeg skal være en grei sak ja. Finn noen med grei erfaring på området, så skal det nok gå greit. Alternativet kan være å høre med noen detailere i nærområdet via http://detailersclub.no i "jobb ønskes utført". :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Lysthuset

Takk for svar så langt!

Ringte Bavaria i dag og de kunne informere om at disse listene ikke kunne skaffes i sort farge, men i stedet bestilles ferdig grunnet og lakkeres og monteres av dem lokalt. Det hele ville da komme på ca. 8K

Selve listene lå på rundt 1700,- per stykk...

Da tror jeg at jeg går for foliering i stedet!

Dersom noen kjenner til noen som er flink og fornuftig på pris på Øvre- eller Nedre Romerike så gi gjerne en lyd :)

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA