Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 20" Sport Wheel and Tire Package

Startet av MrBacardi, tirsdag 20. mars 2018, klokken 15:32

« forrige - neste »

MrBacardi

Disse er nye, kan kanskje tyde på at Performance- og/eller D-modellen nærmer seg:



Inkluderer også endring av hjulopphenget på bilen:
SitatThis package also includes optimized rear upper fore links to ensure proper wheel fitment and ride quality.

https://shop.tesla.com/us/en/product/vehicle-accessories/model-3-20_-sport-wheel-and-tire-package.html
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

En snutt fra youtube som viser de kjipeste felgene, når man fester litt ekstra tesla-ting-og-tang.
https://youtu.be/NfvjNa1SijI?t=143
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

geear

Pent! Har ikke tenkt over at det var hjulkapsler engang. Mye penere uten, fikk assosiasjoner til de nesten litt legendariske lettvekts OZ Racing Ultraleggera og/eller Alleggerita-felgene.

trykkertor

Enig.
Har aldri likt designet med de kapslene på og tenkte jeg bør bruke penger på noen penere felger.
Men etter jeg for noen uker siden så, som i videoen, kapslene fjernet, likte jeg det jeg så bak plastikken.

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

gigafactory

Orket ikke se mer da jeg så hvor kantkjørte felgene var  :police:

MrBacardi

Sitat fra: gigafactory på søndag 05. august 2018, klokken 20:09
Orket ikke se mer da jeg så hvor kantkjørte felgene var  :police:

Tenkte det samme, burde han egentlig gå opp til 20" når han presterer å kantkjøre de mindre 18" felgene såpass  :o
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

N0ya

Hvordan er utvalget av alternative felger i 20" til TM3? Det ser ut til å bli et enormt gap mellom hjul/hjulbue på standardmodellene. Noen som har satt seg inn i tilgjengelige muligheter for senking via senkefjører eller komplette coilovers-kit? Hvordan blir dette med garanti etc?
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

georglu

Sitat fra: N0ya på fredag 10. august 2018, klokken 08:35
Hvordan er utvalget av alternative felger i 20" til TM3? Det ser ut til å bli et enormt gap mellom hjul/hjulbue på standardmodellene. Noen som har satt seg inn i tilgjengelige muligheter for senking via senkefjører eller komplette coilovers-kit? Hvordan blir dette med garanti etc?

Etter hva jeg har forstått det er det flere som har senket sin Model 3. Her er en video før og etter med Model 3-bilen til Teslanomics:

https://www.youtube.com/watch?v=fNz57PwuSwg

Han bruker også 20" felger hvis jeg ikke husker feil.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA