Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Twizy ønskes kjøpt, Jeg bor i Sandnes (Har nå bestilt NY)

Startet av paalao, mandag 19. mars 2018, klokken 18:12

« forrige - neste »

paalao

Hei folkens,
Er det noen som har en Twizy til salgs? Eller vet om noen som har en som skal selges?

Mvh
Pål A.
92810184

Fossilbil


paalao

Jeg har vært i kontakt med deg i kveld :)
For dyrt i forhold til hva jeg får :P og må til Svenskegrensen for å hente den.
Men sikker bra for folk som bo i nærheten av deg.

zbk

Hva med å heller gå for litt mer komfort og kjøpe en brukt Zoe?  :)

https://www.finn.no/108544036
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

paalao

ZOE er ikke en Twizy og gir ikke samme kjøreglede.
Zoe er for stor å parkere på samme parkeringsplass som jeg parkerer konas Touran
Zoe er for meg for trang, men ikke Twizy
Zoe vil måtte betale bompenger, det må ikke Twizy
Skulle jeg ha elBIL så hadde jeg kjøpt en Ny Leaf
:)

paalao

Jeg har tilbud på en NY 2018 model
Sort intens med halvdører
kun et sett hjul (ikke nødvendig med mer her borte i Sandnes)
Ryggesensor, ganske viktig
Desverre ikke panoramglass, men det muligjør å sette opp et panoramakamera på toppen

109.000,00
Ankommer Drammen 14 mai så er det 2-3 uker leveringstid og da er halve sommeren over.

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

paalao

Ja, den skal de ha 65k for og den trenger service. Er kjørt 20k + og den har batteri leasing! Og uten garanti. Vet ikke hvordan dekk og bremser er.

geear

Sitat fra: paalao på tirsdag 20. mars 2018, klokken 14:23
kun et sett hjul (ikke nødvendig med mer her borte i Sandnes)
Helt greit så lenge du har vett til å la bilen stå parkert når det er glatt, for du kan IKKE kjøre 365 dager i året på sommerdekk i Sandnes heller, akkurat som i resten av Norge.

paalao

Det er sant, denne vinteren var fæl med mye snø og glatte.
De dagene blir det god gammel Touran disel :)
Jeg kan altid kjøpe vinterdekk senere om jeg ser behovet.

Vel, da har jeg slått til og skrevet kontrakt i dag.
Får en NY i månedskiftet mai/juni :)

elektrolux

Renault sin leasingavtale er stygg. Omtrent umulig å komme seg ut av. Det verste er at opprinnelig eier er ansvarlig for at ny eier betaler leasingen på batteriet. Altså kan du være drittsekk og la være å betale.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

paalao

Ja, usikkerheten er for stor.
Og med en 2013 modell med 21k på og serv lysende til 65 er for usikkert for meg.
Jeg er lei av å kjøpe bruktbiler som viser seg å være rperasjonsbomber.
Nå får jeg hva jeg vil ha for 111.400.- NYTT!

Da blir det å finne beste vindusløsningen, ikke fy om jeg betaler ca 8000 for den der plastikkgreien som Renault leverer.

kjetilhaugi@hotmail.com

Er det noen som har Twizy til salgs for tiden? Helst i Rogaland, men henting kan vurderes.

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

paalao

Twizy 2018 til salgs

Jeg skal nå selge min kjekke Twizy da jeg har bestilt en MG ZS EV.
Den er gått 7600 km og med fersk service i dag 30.01.20

Pamoramatak og skvettlapper samt de beste vinduene med skyvevinduer i.

Tenker 105 000.-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA