Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken eksteriør farge har du valgt/skal velge?

Startet av Pilot, søndag 11. mars 2018, klokken 08:14

« forrige - neste »

Tormod_Aas

Da er vi to med Silicone: Byttet fra Corris Grey til Silicone Silver. 9000 kr ekstra for lakken man ønsker seg er som en pølse i slaktetida på en bil til ca 800:-) Og det er jo fargen som skal behage øyet hver eneste dag i flere år:-)

Gordon Retriever

Sitat fra: P85TMS på søndag 01. april 2018, klokken 21:39
Fuji White eller Yulong White:


Er det noen som har synspunkter på om dette er Yulong eller Fuji?
Jeg mistenker Fuji, siden Yulong lett får en noe grålig tone når det ikke er direkte solskinn - jfr. bildet under, Yulong til høyre, Fuji venstre.


4Matic Fanatic

Sliter med om jeg skal endre bestillingen fra Corris Grey til Silicon Silver - men har sett veldig lite bilder og film som viser hvordan Silicon Silver faktisk ser ut på i-Pace. Noen som har bilder av dette, ut over de 2 som ligger lengre frem i denne tråden..?

AJ82

Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 11. juni 2018, klokken 18:20
Sliter med om jeg skal endre bestillingen fra Corris Grey til Silicon Silver - men har sett veldig lite bilder og film som viser hvordan Silicon Silver faktisk ser ut på i-Pace. Noen som har bilder av dette, ut over de 2 som ligger lengre frem i denne tråden..?

Hvor lenge kan man endre bestilling og gjelder dette også på utstyr?

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

4Matic Fanatic

Sitat fra: AJ82 på mandag 11. juni 2018, klokken 18:30
Hvor lenge kan man endre bestilling og gjelder dette også på utstyr?
A.J.
Har ikke peiling, men gitt at jeg ikke har fått noen annen informasjon enn da jeg signerte kontrakten i mars ble antydet november/desember, kan jeg ikke fatte at det ikke kan gjøre justeringer.
Da jeg bestilte eGolf'en fikk jeg gjort endringer ganske lenge etter signeringen, inntil bilen var låst for produksjon.

Sendte en mail til selgeren nå, får se hva han svarer.

JaguarPace

Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 11. juni 2018, klokken 18:39
Sitat fra: AJ82 på mandag 11. juni 2018, klokken 18:30
Hvor lenge kan man endre bestilling og gjelder dette også på utstyr?
A.J.
Har ikke peiling, men gitt at jeg ikke har fått noen annen informasjon enn da jeg signerte kontrakten i mars ble antydet november/desember, kan jeg ikke fatte at det ikke kan gjøre justeringer.
Da jeg bestilte eGolf'en fikk jeg gjort endringer ganske lenge etter signeringen, inntil bilen var låst for produksjon.

Sendte en mail til selgeren nå, får se hva han svarer.

Bestilte tidlig i Mars (HSE og ingen reservasjon), og fått bekreftet levering i September. Jeg kan endre frem til og med 15 Juni. Blitt fortalt at alle endringer utført mellom 1 - 15 Juni, så blir leveransen "forsinket" med 14 dager utover egentlig levering.
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

4Matic Fanatic

Sitat fra: A3etron15 på mandag 11. juni 2018, klokken 19:10...Bestilte tidlig i Mars (HSE og ingen reservasjon), og fått bekreftet levering i September. Jeg kan endre frem til og med 15 Juni. Blitt fortalt at alle endringer utført mellom 1 - 15 Juni, så blir leveransen "forsinket" med 14 dager utover egentlig levering.
Det er logisk, gitt at det er såpass nærme på, men november/desember er enda langt unna så jeg satser på jeg kan justere på ting enda en stund.
Dessverre, for man plukker jo bare på mer og mer...   ;)

Stikkkontakt

Last amendment possible 29/06.. Jeg vurderer å endre til Corris..

JaguarPace

#38
Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 11. juni 2018, klokken 22:36
Sitat fra: A3etron15 på mandag 11. juni 2018, klokken 19:10...Bestilte tidlig i Mars (HSE og ingen reservasjon), og fått bekreftet levering i September. Jeg kan endre frem til og med 15 Juni. Blitt fortalt at alle endringer utført mellom 1 - 15 Juni, så blir leveransen "forsinket" med 14 dager utover egentlig levering.
Det er logisk, gitt at det er såpass nærme på, men november/desember er enda langt unna så jeg satser på jeg kan justere på ting enda en stund.
Dessverre, for man plukker jo bare på mer og mer...   ;)

Kjenner godt til den problemstillingen. Er "glad" min mulighet til å endre nå er lukket, for jeg har endret sikkert 3-4 ganger på konfigurasjonen etter at bestillingen ble satt i Mars. ::) Men fargen på bilen, Firenze Red har jeg beholdt  ;)
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

AJ82

Har bestilt bilen i blå med sort optikk og har vel planer om å holde meg til det. De 3 siste nye bilene jeg har kjøpt har det nesten ikke vært farger å velge i, så det har gått i hvitt og grått. Men ser det stadig blir lagt ut nye bilder av bilen i hvit med sort optikk og det ser utrolig bra ut....

Kan ikke folk her grave opp litt flere bilder av bilen i blå? hehe  ;) Kan ikke ende opp med enda en hvit bil...

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

LittleHammer

Endte på blå selv. Synes den fargen gjør seg meget godt med kromfarget grill og listverk. Sort optikk passer best til lys lakk eller sort.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

AJ82

Sitat fra: LittleHammer på fredag 15. juni 2018, klokken 12:10
Endte på blå selv. Synes den fargen gjør seg meget godt med kromfarget grill og listverk. Sort optikk passer best til lys lakk eller sort.

Synes personlig den blir litt mer sinna med sort optikk, men det blir en smakssak og litt hva man er ute etter.
Uansett sjeldent jeg har sett en bil som kler så mange farger som denne. Til og med sølv med sort optikk ser bra ut, hehe....

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Eyvind Bernhardsen

Sitat fra: AJ82 på fredag 15. juni 2018, klokken 11:30
Kan ikke folk her grave opp litt flere bilder av bilen i blå? hehe  ;) Kan ikke ende opp med enda en hvit bil...

Hva med denne? https://fast.wistia.com/embed/iframe/014iedqg6n

Jaguars pressesider har mer, både bilder og video :)

AJ82

Sitat fra: Eyvind Bernhardsen på fredag 15. juni 2018, klokken 12:38
Sitat fra: AJ82 på fredag 15. juni 2018, klokken 11:30
Kan ikke folk her grave opp litt flere bilder av bilen i blå? hehe  ;) Kan ikke ende opp med enda en hvit bil...

Hva med denne? https://fast.wistia.com/embed/iframe/014iedqg6n

Jaguars pressesider har mer, både bilder og video :)

Ser veldig bra ut sola  :) Mørke vinduer og sort-/glasstak på den så begynner det virkelig å komme seg.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Rollep

#44
Så veldig fin ut i Caesium Blue, det ville definitivt vært mitt valg, men de grusomme kromlistene måtte selvsagt bort :D

Var igår ute på Bilpaviljongen Sola for å se i-Pace IRL. Ser meget bra ut, størrelsemessig minner den mye om min tidligere Macan Turbo, og den hadde plenty nok med plass. Interiøret på bilen så veldig fint ut og virker holde høy kvalitet.

Dere som har bestilt bil har sikkert mye å glede dere over. Det skal bli deilig å se noe annet enn Tesla X i trafikken. Bare synd at så mange tydeligvis har valgt sedvanlige kjedelige farger, da vil bilen nok dessverre forsvinne i den store grå massen som beveger seg ute på veiene.
2020 Porsche Taycan Turbo
2016 BMW i3
2017 Porsche 911 Carrera 4 GTS (Solgt)
2014 Porsche Macan Turbo (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA