Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken eksteriør farge har du valgt/skal velge?

Startet av Pilot, søndag 11. mars 2018, klokken 08:14

« forrige - neste »

Pilot

Selv sitter jeg og er usikker om jeg går for Santorini black eller Corris grey. Begge med black pack.

Frank_M

Sitat fra: Pilot på søndag 11. mars 2018, klokken 08:14
Selv sitter jeg og er usikker om jeg går for Santorini black eller Corris grey. Begge med black pack.

har tenkt tenkt det samme men ander på corris grey... men svart på svart "forsvinner" en del av bilens linjer. Med corris grey er det litt mer balansert òg det svarte feltet nederst på dørene kommer også mer til sin rett...
--
2018 Jaguar I-pace HSE

S.S

Svart ser flott ut, men umulig å holde noenlunde rent.
Har også bestilt Corris grey med helsvart interiør.

Hårek

(Audi e-tron 55 2020)
BMW i4 M50 - 2023

HelectriC

Har valgt hvit solid (for å unngå metallic hvit som ser grå ut i mange situasjoner) med svart skinn. Hadde nok egentlig ønsket brunt skinn, men valgte svart for bruktprisen sin skyld;-) jeg synes iPace er en kompakt og ganske sportig bil og da passer hvit og de svarte detaljene blir pent synlige. Svart synes jeg ikke passer på iPace! Grå er grå, ok, men bilen er for sporty for å være grå synes jeg.
ioniq 5

AJ82

Personlig glad det endelig går an å få litt farge, her blir det blå med sort optikk
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

JaguarPace

#6
Stod mellom 2 farger som var Corris Grey og Firenze Red. Corris Grey er mye lik fargen jeg har på min Audi i dag, som er Daytona Grey perle effekt. En veldig flott farge som nok mangen velger, men blir kanskje litt "kjedelig" i mengden.

Valgte derfor Firenze Red som nok er en farge som stikker seg ut i mengden, men igjen er meget "cool" sammen med Black Exterior Pack. 8) Min mening. ;)
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

bmw2002

Valgte Santorini black fordi kona ville ha det :D

Jeg velger bil og hun velger farge.

Har en mye finere farge på BMWen vi skal selge (Tanzanite blue). Dessverre var det kun en blåfarge å velge i hos Jaguar.

Tellus

Firenze Red er en flott farge. Har sett mange F-Pace med samme farge. Hadde navnet Italien Racing Red tidligere.

Krabbe 2

2017 e-Golf Exclusive sort. Januar 2017.
2018: På jakt etter bil nummer 1

Nordlands

Min selger sa for noen uker siden at 60 % av bestillingene var med gråfarge.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

HelectriC

Sitat fra: Nordlands på søndag 11. mars 2018, klokken 17:44
Min selger sa for noen uker siden at 60 % av bestillingene var med gråfarge.

Ja, iPace er sikkert ikke noe unntak, ca 60% av alle biler i Norge er jo grå, veldig kjedelig folk, spør du meg som ikke tør noen andre farger ;)
ioniq 5

Krabbe 2

2017 e-Golf Exclusive sort. Januar 2017.
2018: På jakt etter bil nummer 1

JaguarPace

Sitat fra: Krabbe 2 på søndag 11. mars 2018, klokken 18:07
Hmm, 6 med Fuji White og meg med Yulong White..

Tenkte litt på Yulong White selv, da jeg synest den ser veldig bra ut. Men endte til slutt på Firenze Red. Greit å skille seg ut fra mengden, slik vi gjør med våre farger. (Ikke Grå) ;)
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

Stikkkontakt

Valgte Photon red av flere grunner.
1) Det viser tydelig at det er en FE
2) Fruen var enig
3) Jaguar sier det er en sportslig bil. Rød er en sportbilfarge.
4) Føler at Photon red er signaturfarhen til i-Pace.
5) En aldri så  liten nostalgitrip. Kjøpte M3 E36 i Mugellorot av Sandven for 18 år siden. Gleder meg veldig til å hente ut ny bil i nesten samme farge fra samme  forhandler. #minner

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA