Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har et sidespeil til en 2012 modell?

Startet av Arild Nilsen, torsdag 08. mars 2018, klokken 11:39

« forrige - neste »

Arild Nilsen

Hei.

Greide å sette bilen sidelengs inn i en snøkant med det resultat at festet til sidespeilet h side knakk.
Når jeg plukker av dritten ser jeg at dette er laget for at man skal bruke max penger på å kjøpe en hel enhet, inkludert festet på a-stolpen. Fryktelig bruk av ressurser, særlig når det hele er grunnet av at en kontakt som sitter inne i døren ikke lar seg trekke ut.

Er det noen som har enten hele innsatsen, speilhus med innmat,beslaget og pakning til a-stolpe og ledning med kontakt til salgs for en rimelig penge?

Alternativt kan jeg ta til takke med beslaget og pakning til a-stolpen og så bytter jeg kontaktene på skitten selv.

elekTrond

Finndel.no - Norges største database for brukte bildeler Sjekk og komplette delebiler. Samme speil sitter trolig også på ASX, Colt, Lancer, etc. osv...


*smiiil* (du kjører trillingvogn)  :laugh:
'13 Mjau


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA