Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nettbrettholder tilpasset Tesla

Startet av Ralo, mandag 18. juni 2018, klokken 22:27

« forrige - neste »

Ralo

Hei.

Vi har tatt inn et parti nettbrettholdere med festeanordning tilpasset Tesla. Festeanordningen sitter godt fast. Selve holderen har justerbare armer som strammer godt om nettbrettet. Store justeringsmuligheter - kan også brukes med telefonen.

(Nb- passer kun de med elektriske nakkestøtter - dvs alle model x samt nyere model s)

Du kan ikke vise dette vedlegget.

http://ralo.no/services.html

Se www.ralo.no

krister461

Hvordan festes denne? Bare klemmes rundt? Har den vært krasjtestet e.l.?

Ralo

#2
Sitat fra: krister461 på mandag 18. juni 2018, klokken 22:48
Hvordan festes denne? Bare klemmes rundt? Har den vært krasjtestet e.l.?

Den har ikke vært krasjtestet. (Det er vel heller ikke krav for slike produkter.)

Bøylen er relativt tykk og hard. Den bendes rundt setet under nakkestøtten. Den sitter svært godt fast og man kan røske godt i den både mot høyre/venstre/nedover uten at den faller av (Jeg har testet og ville ikke ta hardere i for å unngå merker der den griper. (Baksiden er pålimt tynt skum for å forhindre riper på seterygg). Oppover kan den bevege seg litt hvis man drar i den, men holdes likevel på plass. Bøylen virker altså å sitte skikkelig godt fast.

Overgang mellom bøyle og selve ipadfestet virker også veldig solid. (Skyves inn i et spor hvor den sitter godt)

Selve holderen til nettbrettet etc er løsning med to armer som klemmer nettbrettet fast. Den klemmer bare fra to sider, så hvis noe skulle løsnet er det heller her det ville skjedd...De to armene kan imidlertid klemme nokså godt fast (de klikker seg innover - så løsner man ved å trykke inn utløserknapp på siden). Denne delen er produsert av Inateck som er en relativt stor produsent av slike varer.

Vi kjøper den komplette løsningen fra en produsent som heter GS design i Tyskland.

En ting jeg synes det er greit å nevne er at finishen på selve bøylen - hvis man ser tett innpå - ikke er helt perfekt. (Se bilde - litt striper på bøylen i vestre side av bildet) Det er imidlertid ikke til sjenanse, men man ser altså litt småstriper når man ser tett innpå.

Håper dette svaret var til nytte.

Selv er jeg godt fornøyd med løsningen og synes det fungerer mye bedre enn (dyre) sugekopper jeg brukte tidligere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA