Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utleveringsevent Lillestrøm?

Startet av asKaasa, tirsdag 06. mars 2018, klokken 17:49

« forrige - neste »

asKaasa

Hei

Vi venter på vår TMX, låst 17.10.

Dette er status på My Tesla nå:
Beregnet leveringstid: Sent i februar - Mars
Hva nå?

Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

I dag fikk jeg en telefon fra delivery der vi ble fortalt at levering ble i slutten av mars. Vi ble spurt om vi hadde planlagt reise/ferie i dette tidsrommet, og det var det. En kollega skulle kontakte oss for å avtale nærmere. Når jeg spurte mer om dette, og hvorfor vi ikke kunne ta den samtalen med en gang ble vi fortalt at utleveringssted var endret til Lillestrøm, og at det der skulle være et «utleveringsevent» på Norges Varemesse.

Høres ikke dette litt merkelig ut, eller er det nylig endring i rutiner el.lign. jeg ikke har fått med meg?

Megleren

Fikk samme telefon selv, antar bilene er i drammen 8. Mars hvis de kommer med Autopride båten som er i bremerhaven nå.

Blir vel levering i April dersom man ikke kan være der?


Sent from my iPhone using Tapatalk
2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

asKaasa

Takk for svar. Da er det ikke jeg som har misforstått heldigvis. Må prøve å prioritere dette da  :)

Råde

Sitat fra: asKaasa på tirsdag 06. mars 2018, klokken 18:33
Takk for svar. Da er det ikke jeg som har misforstått heldigvis. Må prøve å prioritere dette da  :)
He He. Og gjøre en tur ut av det...

Hytta på fjellet med påskesol og kos sammen med familien eller hente en bil i Lillestrøm på Norges varemesse...

Håper de flesker til med et trekkplaster eller to, da.
e-Golf | X75D

SME

Vi har også fått telefon om utlevering på Norges Varemesse på Lillestrøm. TMS Bestilt 31/10. Etter hva vi forstår skal de levere ut biler helt frem til 31. mars (gjennom påskeuken). Tesla har iflg. Delivery "flere tusen biler" på vei inn som skal utleveres innen utgangen av mars (avslutning på Q1 regnskapet til Tesla), så dette blir samlebåndutlevering. Det blir nok vi, kundene, som blir underholdningen her. Tipper dette blir brukt som en kjempemessig PR-event for Tesla med full pressedekning.   

Oppned

Hvis de slet med kvalitetssjekk og dårlig klargjøring i desember, lurer jeg på hvordan dette kommer til å gå...
Tesla Model X 75D bekreftet 23. okt

Vertigo

"flere tusen" er vel tvilsomt...
Tipper 7-8 hundre fordelt på hele landet.

MS.RUUD

Er litt spent på hvordan servicen vil bli. Høres litt kaotisk ut synes jeg.

Guybrush

Regner med at flere har fått denne i dag?

Kjære kunde,



Vi ønsker å komme med en liten oppdatering i forhold til leveringen av bilen din i slutten av mars.



Vi gleder oss over å kunne fortelle at vi planlegger et stort leveringsevent ved Norges Varemesse i Lillestrøm,  i andre halvdel av mars og vil fortelle deg at din bil vil bli utlevert der.



Dersom du ikke er tilgjengelig de to siste ukene i Mars(husk påske), er det fint om du kommer tilbake med en beskjed om at du er utilgjengelig. Vi kan forsikre deg om at vi gjør alt vi kan for å levere bilen din så hurtig som mulig og vi vil naturligvis kontakte deg så snart vi vet når bilen din kan leveres.

Vi får mange e-poster om dagen så vi setter veldig stor pris på din tålmodighet ved at vi kontakter deg så snart alt er klart. Har du noen spørsmål skal du selvfølgelig kontakte oss.



Dette blir kjempegøy – og vi gleder oss til vi kan ringe deg igjen så fort vi kan sette opp en leveringstid for bilen din.



Ha en fin dag

turfsurf

Sitat fra: Vertigo på torsdag 08. mars 2018, klokken 08:00
"flere tusen" er vel tvilsomt...
Tipper 7-8 hundre fordelt på hele landet.
Hvorfor det?
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

JonBla

Sitat fra: Guybrush på torsdag 08. mars 2018, klokken 17:22
Regner med at flere har fått denne i dag?

Kjære kunde,

Vi ønsker å komme med en liten oppdatering i forhold til leveringen av bilen din i slutten av mars.

Vi gleder oss over å kunne fortelle at vi planlegger et stort leveringsevent ved Norges Varemesse i Lillestrøm,  i andre halvdel av mars og vil fortelle deg at din bil vil bl ...

Har fått denne i dag, men ingen telefon.

Bør jeg vente med levering til april for å få bedre klargjøring?

Vertigo

Sitat fra: turfsurf på torsdag 08. mars 2018, klokken 18:29
Sitat fra: Vertigo på torsdag 08. mars 2018, klokken 08:00
"flere tusen" er vel tvilsomt...
Tipper 7-8 hundre fordelt på hele landet.
Hvorfor det?

Basert på tidligere tall. Kan sikkert bikke tusen, men neppe flere tusen.

Larsebass

Noen som har fått konkrete tidspunkter for vekkelsesmøtet på Norges Varemesse?
Tesla X75D.

Råde

Sitat fra: Vertigo på fredag 09. mars 2018, klokken 07:59
Sitat fra: turfsurf på torsdag 08. mars 2018, klokken 18:29
Sitat fra: Vertigo på torsdag 08. mars 2018, klokken 08:00
"flere tusen" er vel tvilsomt...
Tipper 7-8 hundre fordelt på hele landet.
Hvorfor det?

Basert på tidligere tall. Kan sikkert bikke tusen, men neppe flere tusen.
Sitat teslabjørn:

1600 biler
1 utlevering hvert 2. minutt

https://m.youtube.com/watch?v=abx00_Ks4iQ&feature=youtu.be
e-Golf | X75D

MS.RUUD

Fikk beskjed i dag om at min bil ventes til Lillestrøm om ca 1 uke. Deretter avtaler de tid for utlevering.
Angrer for å ha handlet med et så useriøst firma.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA