Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

software Litium think

Startet av Rolsen, fredag 02. mars 2018, klokken 19:27

« forrige - neste »

Rolsen

noen som har siste software i bilen og er det merkbart endring ,leste at toppfarten og akselerasjonen skule bli bedre
noen som kan si noe om det , feks hva toppfart er etter bytte fra gamel software til ny og er det noen som har utstyr får å oppdatere på sørlandet 

mvh

mohpet

#1
Litt info om softwaren. Bilen min er en 2011 4-seter med ESP antiskli og antispinn, og 140 km /t visning på speedometeret. En av de aller aller siste Thinkene som rullet ut fra Valmet.
Sw versjonsnummer var originalt gen3g_068_001P. Denne sw versjonen hadde ikke R&S tilgang til i si tid ifm oppdatering o.l.
Fikk ifm en PCU feil tidligere, oppgradert g3 software fra 068 til 070, ingen større forskjell tror jeg, virket da som 070 regenerer litt mer i E men er like sprek i D.
Så det er den versjonen jeg kjører på nå. Fungerer meget bra. Også ESPen.
Hør evt med Elbilmek vedr sw alternativer.
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA