Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

BMW i3 2015 kommer for salg

Startet av hanjan, tirsdag 27. februar 2018, klokken 22:30

« forrige - neste »

hanjan

Får levert nye Leaf om noen uker så tenkte jeg skulle begynne å tenke på salg av min trofaste og elskede i3. Den kommer til å bli dypt savnet!

Bilen er en hvit 2015 modell med mye utstyr (se vedlegg) og har gått ca 28000. Den er for tiden delfoliert med firmareklame, men dette fjernes og bilen poleres før salg. Evt kan kjøper fjerne dette selv mot et lite avslag i pris.

Tenker ca kr 215000,- men bud vurderes. Den legges på finn.no når folie er fjernet om den ikke er solgt før det.

Bilen er ikke hurtigladet og kun garasjeparkert. Serviceavtale i 2 år til er inkludert! Står i Fredrikstad.


Mvh
Jan-Ivar Hansen
90162211
hanjan@gmail.com

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

hanjan

Sitat fra: elektrolux på fredag 02. mars 2018, klokken 21:42
Farge under folie? Bilder?
Folien er ikke fjernet enda og siden det et firmareklame på den tenkte jeg at det er best å få den vekk før bilder kommer, men  den er hvit med svart panser og tak

Kan ellers nevne at den har stor navi, Harman Kardon anlegg, lyst delskinn "Lodge" interiør, Turbineke 428 Jet på både sommer og vinterdekk etc...

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA