Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skilt-gjenkjenning

Startet av JorEl, onsdag 21. februar 2018, klokken 17:04

« forrige - neste »

JorEl

Min E-golf 2015 har vist fartsgrensene, f.eks 80-sone, 60-sone. Nå får jeg ikke lenger opp noen skilter .
Noen som har et tips?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

jan-c

Dersom du er sikker på at du ikke har "tukla med det", ta en tur til verkstedet ditt.
Hadde samme "problem", og det ble raskt fiksa med en oppdatering/omstart.
2015: e-Golf
2018: e-Golf
2023: ID.5 GTX

JorEl

Jeg la inn et nytt kart, som jeg tok ned fra VW sine sider. Lærte det her i en  tråd.
Men dette var for over 1år siden, men mitt problem har ikke vart mer en 2-3månder.

Skal snart ha service så jeg får ta det med dem da.

Når du skriver; -Hadde samme "problem", og det ble raskt fiksa med en oppdatering/omstart.
Mener du verkstedet tok en oppdatering, eller at du tok omstart?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

hkurt

Jeg måtte skru på skiltgjenkjenning i en av menyene, men dette har du sikkert tenkt på og prøvd.
I min er skiltgjenkjenning ikke i kartdata, men kamera i bilen som ser dette.
Har disse bilene noen meny der man kan få opp fartsgrenser slik som f.eks en garmin gjør?

jan-c

Sitat fra: JorEl på lørdag 24. februar 2018, klokken 13:52
... Når du skriver; -Hadde samme "problem", og det ble raskt fiksa med en oppdatering/omstart.
Mener du verkstedet tok en oppdatering, eller at du tok omstart?
Verkstedet sier "oppgradering" - jeg tipper de gjorde en omstart.
2015: e-Golf
2018: e-Golf
2023: ID.5 GTX

JorEl

Ser på appen at "jeg" skal inn på neste inspeksjon om 73dager...
Kan vente jeg. Takk for svar.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

#6
Sitat fra: hkurt på lørdag 24. februar 2018, klokken 16:33
Jeg måtte skru på skiltgjenkjenning i en av menyene, men dette har du sikkert tenkt på og prøvd.
I min er skiltgjenkjenning ikke i kartdata, men kamera i bilen som ser dette.
Har disse bilene noen meny der man kan få opp fartsgrenser slik som f.eks en garmin gjør?
Må krype til korset, å innrømme at jeg fant en firkant som ikke var hooket av, i menyen en plass. Nå har jeg fått opp skiltene igjen. ::)
Takk for hjelpen gutter (og jenter?)
Edit; Kan være den har slått seg av når jeg la inn nye kart for ca 1-1,5år siden? Spørst om TM3 kommer til å ha så lite problemer som jeg har hatt med E-golfen..Skulle ønske vi fikk muligheten til å oppgradere til et større batteri..men men
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA