Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering sent mars-april

Startet av Lolympic, onsdag 21. februar 2018, klokken 13:32

« forrige - neste »

Nodland

Mottok final invoice idag :) Bilen min er på Morning Catherine.

Estimert leveringsdato 31/03/2018

Gledings :)
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

MS.RUUD

Sitat fra: Alexxx på tirsdag 06. mars 2018, klokken 17:22
Ja, vet det.

Tenker at det blir noe slik
Imorgen setter den kurs mot Nederland
Ankommer Nederlad 2 dager senere - 9 Mars
Batteri etc monteres i 2 uker - klar 23 Mars
Setter kursen mot Drammen og er fremme etter 2 dager - 26 Mars
Kommer til Trondheim 2 dager senere - 28 Mars
Tesla gjennomgår bilen etc i 3-4 dager - 2 April
3-5 April kan bilen hentes

Det høres litt optimistisk ut dessverre. Tipper 1 mnd senere levering.

Alexxx

@Nodland
Tror at min er også på samme båt

@Ms.RUUD
:(

Lolympic

Da er Morning Catherine på vei til Immingham GB. Fremme i morra klokken 06:00 UTC. Det blir vel 07:00 for oss.

Alexxx

Da har jeg også fått final invoice på min tesla konto. Estimert leveringstidspunkt 31.03  8) :+1: 8) :laugh:

Vertigo


Alexxx


Pettero


Nodland

Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

Nodland

Føler meg litt lost nå :p Morning Catherine har jo forlatt zeebrugge og på vei til Bremerhaven. Men alle  våre tesla'er er vell lastet av i zeebrugge for og gå innom PDI der på hub'en til tesla.

har ikke fått noe oppdatering på my tesla :p
Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa.

Trist og ikke kunne følge med på noe :p hehe.. må bare vente
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

Li-Ion

Er det noen som har forsøkt å finne ut hvor bilene som kom med "Morning Catherine" befinner seg i løypa - er det for tidlig å håpe på transit til Drammen allerede nå...?

Er vel mye å håpe på Påskebil vil jeg tro...
Teslaeier siden 2013 :)

Nodland

#26
Leste noe rykter på facebook gruppe at MC bilene var planlagt i transitt til norge i slutten av denne uke eller starten av neste.

De fleste bilene som kom til drammen idag er nok mest sannsynlig biler fra Oberon og Tameris. Kanskje noen fra M.C.

Mange som hadde bilen på MC er blitt lovet bil før/i påske(28 mars og 31 mars ), Min skal etter planen leveres ut i stavanger 31 mars. Så enten får de det til eller så blir vi og hente bilene våres første uka i april istedenfor kanskje :p
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

p.o

Kom ei ny last med bilar til Bergen havn idag.. :)
Twizy

alda

Min första och eneste "referralkompis" hämtade sin bil i går i Lilleström, beställning låst 13/10. Kan rapportera om en vid första anblick helt felfri bil i nydelig obsidian black, fick se den i går.
Han skröt över genomgång vid överlevering, och allt har funkat som det ska så långt. Inga lackskador och alle lister och paneler sitter som dom ska.
Provsatt bilen och var mycket positivt överraskad över delskinnsätena, nydeliga att sitta i och hög kvalitetskänsla på dom!

Hoppas denna typen av utleveringar blir regel, heller än undantag framover!  :+1:
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

alans

Sitat fra: Nodland på torsdag 15. mars 2018, klokken 10:43
Leste noe rykter på facebook gruppe at MC bilene var planlagt i transitt til norge i slutten av denne uke eller starten av neste.

De fleste bilene som kom til drammen idag er nok mest sannsynlig biler fra Oberon og Tameris. Kanskje noen fra M.C.

Mange som hadde bilen på MC er blitt lovet bil før/i påske(28 mars og 31 mars ), Min skal etter planen leveres ut i stavanger 31 mars. Så enten får de det til eller så blir vi og hente bilene våres første uka i april istedenfor kanskje :p


Det skal være en felles levering i slutten av mars på varemessen i Lillesterøm. Planen er å levere 1 bil hver 2 min.

Her er denne tråden.
https://elbilforum.no/forum/index.php?PHPSESSID=q8mkc7pntt2rnd3fuhvrggl9l5&topic=38531.30

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA