Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rav 4 EV

Startet av Tormod Beck, tirsdag 20. februar 2018, klokken 10:03

« forrige - neste »

Tormod Beck

Er det noen som har noen erfaringer med verksteder som har litt kunnskap på denne bilen som kan anbefales.?

Trekkoppbil

Elbilmek tilbyr tjenester som montering av Chademo. Jeg mener dessuten å ha lest om en som fikk gjort det på et Toyotaverksted.

Hvis det er saker som gjelder drivlinja, så ville jeg kanskje ha prøve MB-delen av forumet her, og spørre etter et MB-verksted som kan ha erfaring. MB bruker samme motoren som er fra model S, og den blir bytta på enkelte biler. Teslaverksteder burde ha mer erfaring, men det kan være vanskelig å få hjelp der.


Tormod Beck

Jeg spurte vell for over et år siden et MB verksted, men svaret da var at det ble ukurant nummer på instrumentene så det ville ikke funke:
Ellers så tror jeg vell ikke det er noen som kan eller vil ta tak i drivverk og batteri ennå. Så en får kjøre så lenge det fungerer,

Kamil1982

Jeg forstår ikke hvor ligger deres problem med verksted. Min kompis og jeg monterte første jdemo på ca. 6 timer od dagen etterpå på 3 timer i min garasjen. Min kompis som er best mekaniker i heile verden såg elbil første gang i live sa at såg aldri bila hvor det er så lett å finne feil.

Tormod Beck

Vi snakker vell ikke montering av nye deler,
Jeg er vell ute etter verksted/ personer som kan hjelpe meg den dagen batteri eller drivverket ikke funger 100% eller den ikke vil starte?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA