Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leie/Låne TMX før man kjøper.

Startet av Ole-Christian Johansen, mandag 19. februar 2018, klokken 20:22

« forrige - neste »

Ole-Christian Johansen

Hei,

Jeg bor i Fredrikstad og pendler daglig til Oslo med min BMW i3.
Den er jeg meget fornøyd  med, men for langturer og mulig ferieturer fremover ønsker jeg å se på andre alternativer.

Vurderer å bytte inn min dieselbil mot en TMX, men vil gjerne prøvekjøre før jeg tar ett valg.
Samtidig ser jeg etter en bil som kan erstatte min trofaste hyttefarer Peugeot 508 RXH 4WD, og da lurer jeg på om TMX 75 blir litt snau.

Er det noen som kjenner til om det er mulig å leie Tesla Model X noe sted i nærheten?
Jeg har forsøkt Google, men lite hell.

All hjelp mottas med takk :-)

RonnyØ2

Sitat fra: Ole-Christian Johansen på mandag 19. februar 2018, klokken 20:22
Hei,

Jeg bor i Fredrikstad og pendler daglig til Oslo med min BMW i3.
Den er jeg meget fornøyd  med, men for langturer og mulig ferieturer fremover ønsker jeg å se på andre alternativer.

Vurderer å bytte inn min dieselbil mot en TMX, men vil gjerne prøvekjøre før jeg tar ett valg.
Samtidig ser jeg etter en bil som kan erstatte min trofaste hyttefarer Peugeot 508 RXH 4WD, og da lurer jeg på om TMX 75 blir litt snau.

Er det noen som kjenner til om det er mulig å leie Tesla Model X noe sted i nærheten?
Jeg har forsøkt Google, men lite hell.

All hjelp mottas med takk :-)

Nabobil.no kanskje? Eller spørre Tesla om å låne en noen dager om mulig

Ole-Christian Johansen

Hei Ronny, takk for svar. Ja jeg sjekka nabobil.no, men litt stivt med 2800 per dag...

Vhagar

Hør med Tesla, om du er genuint interessert i å kjøpe så lar de deg nok låne en bil fra lørdag til mandag. Det kan være noe ventetid.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

morpheos

Pleier ikke å være noe problem å få med seg en bil en dag eller to


Sent from my iPhone using Tapatalk

CaZpaH

Ta kontakt med nærmeste tesla design studio. Er flere som har fått låne med bil i et par dager. Er jo tross alt en større investering så skulle bare mangle.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

dypen

"dypen" Elbilforening medlem. X75D

Leif1

Burde ikke være noe problem å få lånt en et par dager hos Tesla. Hadde en ei helg jeg. Eide riktignok en S fra før og kjente de i butikken, men en seriøst interessert kunde tror jeg ikke de avviser uansett.
Konvertitt fra S til X

olavxxx

Hvor langt kjører du? Kan du lade hjemme eller på jobb? (evt begge steder?).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA