Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer din Tekna?

Startet av marhol, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:55

« forrige - neste »

Norhawk

Fikk utlevert på onsdag, 2 dager før dato som ble oppgitt ved bestilling.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

EmilJ

Da var Teknaen min klar til utlevering, 1 mnd før tiden.

Steinis

Sitat fra: EmilJ på onsdag 11. juli 2018, klokken 17:17
Da var Teknaen min klar til utlevering, 1 mnd før tiden.

Når og hvor bestilte du?

Trond.m

Krysser fingrene for at konas Tekna da også kommer snart. Den hadde opprinnelig leveringsdato 3.8, som senere ble endret til 27.7.

Blekkmannen

Ganske sikker på at Nissan har trappet opp på produksjonslinja si. fikk estimert levering av våres Tekna i slutten av September ( bestilte bilen i mars). fikk en fin overraskelse fra selger for en ukes tid siden om vi ville hente bilen våres, den hadde ankommet forhandler. Hente bilen i går, så meget fornøyd med rask levering og service. tipp topp tommel opp så langt ;)  ( sliter litt med å komme inn på appen...men..men)

Steinis

Hehe noen som er heldige, bestille helt i starten av januar men Ikke hørt noe annet en at den kommer i løpet av august.

Trond.m

Det kan vel tyde på at du har fått en avbestilt bil med lik spesifikasjon. Leveringstiden skal vel ikke variere så mye ? Har hørt at biler kan komme et par uker før avtalt, men ikke over 2 mnd før tiden. I ditt tilfelle var det en fordel, men for de som eventuelt har en bil å selge er det en ulempe. Men du kunne vel valgt å vente hvis det hadde passet bedre i september antar jeg.

Trond.m

Da blir min Tekna levert 20.7. Bestilte 16.3, men det var en bil som allerede var produksjonsbekreftet. Fikk endret farge og lagt til ParkPilot uten at det førte til endringer i estimert levering. (3.8.2018). Så blir den levert 14 dager før oppgitt dato  :)

marhol

Bestlilte 14/02 med levering august/september.
Har ikke hørt noe fra forhandler enda, ikke fått noen dato å forholde meg til. Satser på at den kommer tidlig i august
Nissan Leaf 2013 - 11000km

EmilJ

Steinis: BNH Bærum, i midten av februar.

nonactrd

Opprinnelig levering: 20. august.

Utlevert i dag :D

Men simkortet i bilen fungerte ikke, så må ha den på verksted om 3 uker :/

Chris-EV

Tok over en bestilling i midten av Mars, fikk den i dag. Med EV skilter  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA