Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer din Tekna?

Startet av marhol, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:55

« forrige - neste »

Trond.m

Ja, det er forhandleren du må spørre.

Tomma

Spurt 2 ganger nå, men får bare til svar at "kan ikke love noe"....
Nissan Leaf 2014 Tekna

Trond.m

Sitat fra: Tomma på fredag 04. mai 2018, klokken 07:31
Spurt 2 ganger nå, men får bare til svar at "kan ikke love noe"....
Nei, love kan de vel ikke. Ser at det varierer mye hva Nissan forhandlerne «vet» eller vil si. Noen forhandlere sier at de ikke får vite noe før et par dager før levering. Andre oppgir en eksakt dato for estimert levering flere mnd. i forveien. En dato er jo ingen garanti, men det virker som om Nissan ligger godt an i forhold til estimerte leveringsdato. Ellers hadde de vel ikke oppdatert min leveringsdato fra 3.8 til 27.7.

Tomma

Jeg forstår jo selgeren min godt. Jeg tviler på at han sitter på informasjon han ikke har lyst til å dele. Måtte isåfall være at min bestilling er kraftig forsinket. Leverte signert kontrakt 8.12 og ikke sett noen andre her som har vært så tidlig ute så håper/satser på at jeg får bilen ganske tidlig. Skal til Danmark 14.07 så et par dager før hadde vært flott!
Nissan Leaf 2014 Tekna

Trond.m

#64
Ser at BNH nå annonserer med kort leveringstid på Tekna. Men det er mulig at 4-5 mnd regnes som kort leveringstid for tiden.  De har nok forhåndsbestilt en del biler før prisen på ParkPilot ble satt opp, siden de averterer med at det er inkludert i pakketilbudet. Noen som har bestilt bil fra fabrikk i det siste og fått oppgitt leveringstid ?


Rettfram

Sitat fra: TM på fredag 11. mai 2018, klokken 16:07
Ser at BNH nå annonserer med kort leveringstid på Tekna. Men det er mulig at 4-5 mnd regnes som kort leveringstid for tiden.  De har nok forhåndsbestilt en del biler før prisen på ParkPilot ble satt opp, siden de averterer med at det er inkludert i pakketilbudet. Noen som har bestilt bil fra fabrikk i det siste og fått oppgitt leveringstid ?

På nettsiden deres viser de kun til leasingtilbud med kort leveringstid, kan det tenkes at dette er biler de uansett har bestilt tidligere med nettop leasing som formål?

meitran

#66
Da har jeg fått bekreftet levering hos forhandler 9/8 . Bilen ble bestilt 2/2/2018 hos Witro Trondheim  :+1:

nonactrd

Fikk nå bekreftet levering 20.08.18 av selger hos Witro Bil Trondheim, bestilt 12.02.18.

arihol2

min ble bestilt i april,levering  i november

ElMariachi

Levering 3. august
Bestilt 25. januar

steffeo

#70
Veldig nyttig for oss som leser hvis man skriver hvilken forhandler også.(Og redigere innleggene, istede for å lage nye innlegg).

Forøvrig veldig spennende nå som bekreftede datoer begynner å komme!

Tomma

Bestilte 8.12.17 hos BNH Oslo. Fikk nå mail (etter å ha spurt) om en levering i midten av Juli.
Nissan Leaf 2014 Tekna

Småfly

Bestillt i begynnelsen av mars og fått levering midten av oktober sånn ca...

Peraeile

Sendte mail til nissan idag og fikk til svar at jeg skal få den i midten av august. Bestilt i midten av februar.

lxm

Bestilt 26. feb. Leveringsdato 23. aug. Witro Bil
Tesla Model 3 Standard Range Plus 2021
Melhus, Sør-Trøndelag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA