Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Glemt passord på Nissan +You

Startet av Steinis, onsdag 25. juli 2018, klokken 13:06

« forrige - neste »

Steinis

Er det noen som har klart å bytte passord på Nissan +You siden? Får bare opp det har skjedd en feil prøv igjen senere. Har prøvd i over en uke:p

hawK

Har ikke byttet passord selv, men da jeg hentet ut bilen min for noen uker siden så hjalp forhandler meg med registrering siden de sidene hadde vært veldig kranglete.

Trig8

Jeg har også hatt problemer den siste uka. Feilmeldingen har vært ´feil bruker/passord´ men for to dager siden virket alt som det skulle igjen uten at jeg trengte å gjøre noe med passordet.

Joltus

Det har vært nede et par dager for alle.

Tomma

Av alle appene jeg har brukt siden jeg fikk min første smarttelefon må denne være den dårligste, uten tvil!
Nissan Leaf 2014 Tekna

Steinis

Får ikke logget inn noen steder. Ringte Nissan som heller ikke klarte løse problemet så
Måtte sende det til teknisk avdeling for å slette kontoen, imponerende:p

benjadin

Flere som fortsatt får «Feil bruker-ID/passord» i appen? Har hatt det i over en uke nå. Har slettet app og installert på nytt, byttet passord på nettet, virker ikke.
Før:
2018 Nissan Leaf 40 kWh (2018-2021)
2021 Tesla Model 3 LR (2021-2024)

Nå:
2001 BMW 330Ci cabrio (2023-)
2024 Tesla Model Y LR (2024-)

pilotpirx

Sitat fra: benjadin på fredag 27. juli 2018, klokken 23:29
Flere som fortsatt får «Feil bruker-ID/passord» i appen? Har hatt det i over en uke nå. Har slettet app og installert på nytt, byttet passord på nettet, virker ikke.

Samme her. Leaf 30, men jeg tror ikke at det spiller en rolle.


pilotpirx

Sitat fra: pilotpirx på lørdag 28. juli 2018, klokken 07:13
Sitat fra: benjadin på fredag 27. juli 2018, klokken 23:29
Flere som fortsatt får «Feil bruker-ID/passord» i appen? Har hatt det i over en uke nå. Har slettet app og installert på nytt, byttet passord på nettet, virker ikke.

Samme her. Leaf 30, men jeg tror ikke at det spiller en rolle.

Prøvde det igjen og kommet inn denne gangen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA