Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dine gratis Carwings-tjenester er avsluttet....

Startet av JanØ, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:52

« forrige - neste »

JanØ

Skulle logge inn på Carwings via pc idag.." dine gratis carwings-tjenester er avsluttet. Fordi vi bryr oss om deg her ved Nissan, så vil vi gi deg et års forlengelse så du kan nyte den elektriske kjøreturen til det fulle"...

Noen flere som har fått den? Noen som har ytterligere informasjon?

leafnor

Fikk samme for august i fjor, da bilen var 5. Eneste som har skjedd er ingen ting, dvs Carwings fungerer i dag.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

JanØ

Dvs gratis til august i år da...spørsmålet er jo etter det...burde jo definitivt komme ut informasjon, hvis de skal kutte gratis-abb til alle leaf som da bikker 5 ( eller 6 år  ) nå..

leafnor

Hvis de VIRKELIG bryr seg som de sier, så gir de et signal innen august på hva som skjer, og at det er at de forlenger ytterligere et år, helst ut bilens levetid.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

JanØ

hehe..ja- enig..burde det. Men pengene rår..de ser vel sitt snitt til å få inn litt cash..

cra

Ja, det blir sikkert en type abonement, for det er vel få alternativer, desverre.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Lynet

Min ble 6 år i november, virker enda. Blir aldri aktuellt å betale for den tjenesten for min del.
Skal gå an å installere OVMS og få omtrent samme bruksområde + posisjon, og ikke minst uten forsinkelse  ;)
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

bob-bob

Denne datatjenesten koster koster neppe Nissan mer enn ca 100,- kr per bil per år..... Det klarer jeg nok å betale selv. Men tror kanskje Nissan fortsetter å levere dette gratis ... ?

Limodriver

For hver dag som passerer kjenner jeg at Jeg gleder meg mer og mer til jeg har solgt det eneste Nissan produktet jeg noen gang kommer til å eie (jeg venter på Hyundai Kona og har veldig lavt kønummer). Dette har ikke med selve produktet å gjøre. At det er noen feil og mangler på en bil er i seg selv ikke et problem. Det er hvordan Nissan og ikke minst Birger N Haug håndterer reklamasjoner.

Dette er nok et eksempel, Carwings har fungert sånn passe i bilens levetid, og vi har egentlig ikke fått en tjeneste som har fungert 100%. Hva med å være åpne på hva som skjer når den inkluderte tjenesten utløper? Det skal bli spennende å se hvordan de forholder seg til at de vil være forpliktet til å levere en tjeneste som kundene betaler for. Dette har forsåvidt vært tilfellet tidligere også og har sett tråder på det, men uten at jeg har sett noen som har skrevet at de har reklamert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA