Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

sms app

Startet av catokrist, onsdag 14. februar 2018, klokken 23:15

« forrige - neste »

catokrist

hei
har fått (desverre må jeg si ) fått oppdatert wifi i bilen (2016) fra 10 siffer i kode til 14
da må jeg bytte app til remotecontrol 1 , og da mistet jeg muligheten til å bruke sms til bilen (som har fungert perfekt nå 2 to år ) er det noen her som har fått sms appen til og fungere på remotecontrol 1 ?

cato

aaa3

Jeg har samme problem. Håper Geos oppdaterer appen..

Joh Kobbe

#2
Da oppgraderingen ikke har noe med driftssikkerhet å gjøre skal jeg si i fra at dette ikke skal gjøres på vår bil. Bilen vil bli ubrukelig for oss hvis vi ikke kan forvarme... Har sendt melding til Geos, håper han endrer appen slik at den fungerer med 14-siffer passord...
Mitsubishi Outlander PHEV 2016 Instyle+

catokrist

Hei
Ja det har vært topp og fått endret appen betaler gladelig nye 250 for appen

catokrist

#4
Hei
Fått høre noe fra geos ang oppdatering av app.
Virkelig noe som er savnet er denne appen

Joh Kobbe

Nei, har ikke hørt noe så langt, la ut melding på forumet også. Det er liten trafikk der :(
Mitsubishi Outlander PHEV 2016 Instyle+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA