Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Invitasjon til visning av produksjonsbil.

Startet av Stikkkontakt, lørdag 10. februar 2018, klokken 13:09

« forrige - neste »

RiteOnLine

Sitat fra: Krabbe 2 på tirsdag 13. februar 2018, klokken 19:38
Kommer de til å røpe noe mer informasjon på selve visningen eller blir alle fakta først kjent ved lansering?


Venter på det samme, signerer ingen kontrakt før bilen er besiktiget og noen flere spørsmål er besvart...

Sarepta

Har fått beskjed fra Insignia om visning på Fornebu 28. februar, men at importøren ikke har klart å sende ut invitasjoner enda. Frist for tegning av kontrakt for oss som har betalt depositum skal være satt til 15. mars. Jeg vi se bilen først.

Tormod_Aas

Er det ikke 1. mars som er deadline for kontrakt da for levering til sommeren?

elektrolux

Ryktene tilsier hengerfeste. Fint om dette blir undersøkt.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Stikkkontakt

Sitat fra: elektrolux på torsdag 15. februar 2018, klokken 18:07
Ryktene tilsier hengerfeste. Fint om dette blir undersøkt.

Det er jo bekreftet for lenge siden. Max 750 kilo.

ludwig_holberg


Elling Berg

Nå er invitasjon sendt ut i Oslo for visning 26-28. februar.

Elling

Sponzo

Noen som har hørt noe om farge på bilen(ene) som kommert til Norge for før-visning?

Stikkkontakt

Ser det er kommet tilsvarende invitasjoner ellers i Europa også..

dsi

Sitat fra: Sarepta på torsdag 15. februar 2018, klokken 14:56
Har fått beskjed fra Insignia om visning på Fornebu 28. februar, men at importøren ikke har klart å sende ut invitasjoner enda. Frist for tegning av kontrakt for oss som har betalt depositum skal være satt til 15. mars. Jeg vi se bilen først.
Stemmer det at fristen er flyttet til 15. Mars? Fikk info om at det var den 1. Som var deadline for bestilling.

Elbildilla

Sitat fra: trt på fredag 16. februar 2018, klokken 17:00
Sitat fra: Sarepta på torsdag 15. februar 2018, klokken 14:56
Har fått beskjed fra Insignia om visning på Fornebu 28. februar, men at importøren ikke har klart å sende ut invitasjoner enda. Frist for tegning av kontrakt for oss som har betalt depositum skal være satt til 15. mars. Jeg vi se bilen først.
Stemmer det at fristen er flyttet til 15. Mars? Fikk info om at det var den 1. Som var deadline for bestilling.
Noen andre som kan bekrefte at fristen er flyttet til 15. mars?

S.S

Er det ikke bare å ringe forhandleren og spørre?

Sarepta

Sitat fra: S.S på mandag 19. februar 2018, klokken 16:47
Er det ikke bare å ringe forhandleren og spørre?

Jeg snakket som sagt med forhandler i forrige uke. Han sa 15. mars.

Per

Stikkkontakt


Orbit

Ja, kl 15 i Hellestø bilpaviljongen på Sola er den første [fungerende] invitasjonen jeg finner ved å modifisere på invitasjonslenken. Men siden alle deltagerne må skrive under på ikke å fortelle noe videre, kommer det nok ikke så mye informasjon her på forumet.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA