Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering i april 2018?

Startet av eques, tirsdag 30. januar 2018, klokken 12:24

« forrige - neste »

lightningii

på My tesla på levering sto det "slutten av mars begynnelsen av april" frem til i går, nå står det 28 april-02 mai.
noen som har erfaring med endret leveranse tidspunkt, er det til å stole på?

Råde

Hvor står det at bilen befinner seg, da?
e-Golf | X75D

MS.RUUD

Fremdeles sent februar - mars her  :o

lightningii

Sitat fra: Råde på fredag 20. april 2018, klokken 19:32
Hvor står det at bilen befinner seg, da?
Det er ikke endret, står fremdeles " ankommet havn i Europa" men slik jeg har forstått det så er det siste oppdatering på lokasjon, tror ikke man får normer enn det før utlevering.

lightningii

#94
Var innom Tesla å fant ut at bilen står utenfor der. Så da er det vel bare dager om å gjøre før den blir utlevert

eques

#95
Oppdatert status på første post: etter 52 dager "i produksjon" er endelig ferdig!

lightningii

Bestilt 9 des. Låst 17 des utlevering 25.04  :+1:
Litt forsinket med dog ikke så ille som for flere rapporterer her  :-[
Gleder meg :)

eques

Oppdatert informasjon på første post. Kanskje kan hjelpe noen andre som tenker om bestilling av en Tesla. Det tar sin tid som dere ser!

HaraldRex

Min MX100 har nå stått med "i produksjon" i 64(!) dager uten noen annen informasjon om ev.t. forventet levering eller lignende. Jeg bestilte 31.01 og hadde på det tidspunktet forventet levering "mai/juni".
Jeg håper jo at status er feil og at bilen i det minste er på cruise over atlanteren nå, men det er vel kanskje bare ønsketenkning.

eques

Sitat fra: eques på tirsdag 30. januar 2018, klokken 12:24
Hei,

Bestillingen av TMX 75D i Black obsidian og 7-S ble bekreftet den 25/1. Personen som hjalp oss hos Tesla med prøvekjøring og bestilling i Oslo bemerket at bilen kunne komme allerede i mars, men jeg tviler på det.

TMX 75D, Black obsidian, svart premium interiør med carbon, 7-S, med referal code og estimert levering i april.

18/1: bestilt RN19*****, levering i april
25/1: bekreftet
1/3: I produksjon
8/4: Beregnet leveringstid: Mai - Tidlig juni
21/4: Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA. (Dvs. 52 dager "i produksjon"  >:( >:( >:()
8/5: Beregnet leveringstid: Sent i mai - June
8/5: Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa. (dvs. 17 dager for transport til Baltimore). Båten hetter Salome

Siden det har gått bare 5 dager etter bekreftelse sitter jeg veldig utålmodig (høres kjent ut?), så derfor har jeg bestemt meg å åpne dette og samle alle informasjon vi kan ha for vi som ikke har fått bilen og fikk estimert levering i mars-april.

Mvh

Fagasstraps.com

Har 2x X100D VIN 963xx i bestilling, men bare en er ferdig produsert.

Bekreftet 25/3 på begge
Er i transitt fra Freemont til havnen 10/5

Noen som vet hvor lenge bilene pleier å være i Nederland? X'ene går vell til NL?


GeirHM

Sitat fra: Fagasstraps.com på torsdag 10. mai 2018, klokken 22:07
Har 2x X100D VIN 963xx i bestilling, men bare en er ferdig produsert.

Bekreftet 25/3 på begge
Er i transitt fra Freemont til havnen 10/5

Noen som vet hvor lenge bilene pleier å være i Nederland? X'ene går vell til NL?

Blir et interessant tvillingstudie. Slike brukes jo gjerne for å studere forholdet mellom arv og miljø. Her kan de hjelpe oss til å verifisere hvor vilkårlig mytesla er. Jeg vedder på at du får bilene samtidig.

eques

Oppdatering:

Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

eques


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA