Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering i april 2018?

Startet av eques, tirsdag 30. januar 2018, klokken 12:24

« forrige - neste »

kjetilfalck

Bestillingen ble bekreftet 11.1 og har fått beregnet leveringstid: Mars - Tidlig april. Synes ikke det er så ille om det faktisk stemmer

eques

Sitat fra: Bil123 på tirsdag 06. februar 2018, klokken 07:50
Noen som har fått oppdatering på MyTesla konto om bilen er ferdig produsert?

Min har ikke gått inn til produksjon ennå...

Bil123

Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 08:57
Bestillingen ble bekreftet 11.1 og har fått beregnet leveringstid: Mars - Tidlig april. Synes ikke det er så ille om det faktisk stemmer

Bestilling ble bekreftet 15 Januar. Fått beregnet samme leveringstid som deg. Men delivery ringte og sa at den kom i andre halvdel av Mars og det tar ca 6-8 uker med transport. Bilen skulle være ferdig produsert første uken i Feb. Så venter spent på om det faktisk blir tilfelle. "Din Tesla er for øyeblikket i produksjon." er alt som dukker opp hos meg.

Bil123

Sitat fra: eques på tirsdag 06. februar 2018, klokken 13:12
Sitat fra: Bil123 på tirsdag 06. februar 2018, klokken 07:50
Noen som har fått oppdatering på MyTesla konto om bilen er ferdig produsert?

Min har ikke gått inn til produksjon ennå...

Hmmmmm..... Har du ringt/sendt mail til delivery? 

kjetilfalck

Ikke hørt noe fra Delivery, men kom opp på tesla siden. Spørs om de presser flest mulig inn før 1 kvartal..


Sitat fra: Bil123 på tirsdag 06. februar 2018, klokken 15:29
Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 08:57
Bestillingen ble bekreftet 11.1 og har fått beregnet leveringstid: Mars - Tidlig april. Synes ikke det er så ille om det faktisk stemmer

Bestilling ble bekreftet 15 Januar. Fått beregnet samme leveringstid som deg. Men delivery ringte og sa at den kom i andre halvdel av Mars og det tar ca 6-8 uker med transport. Bilen skulle være ferdig produsert første uken i Feb. Så venter spent på om det faktisk blir tilfelle. "Din Tesla er for øyeblikket i produksjon." er alt som dukker opp hos meg.

eques

#20
Sitat fra: Bil123 på tirsdag 06. februar 2018, klokken 15:30
Sitat fra: eques på tirsdag 06. februar 2018, klokken 13:12
Sitat fra: Bil123 på tirsdag 06. februar 2018, klokken 07:50
Noen som har fått oppdatering på MyTesla konto om bilen er ferdig produsert?

Min har ikke gått inn til produksjon ennå...

Hmmmmm..... Har du ringt/sendt mail til delivery?

Ja, det har jeg gjort forrige uke, og svaret var:

"Bilen din er ikke gått i produksjon enda og har da ikke fått noen estimert levering. Leveringstid er på 3-5 måneder. Du vil få en oppdatering i din Tesla profil så snart bilen settes i produksjon. "

kjetilfalck

Da er min tydeligvis ferdig produsert

"Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA"

Bil123

Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 20:16
Da er min tydeligvis ferdig produsert

"Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA"

Gratulerer! Da venter jeg spent de neste fire dagene da min bil ble bekreftet 4 dager etter deg. Fortsatt i produksjon her!

Bil123

Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 20:16
Da er min tydeligvis ferdig produsert

"Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA"

Da fikk jeg samme status her «Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.» Kanskje vi henter samme dag? :-)

kjetilfalck

Sitat fra: Bil123 på torsdag 08. februar 2018, klokken 14:31
Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 20:16
Da er min tydeligvis ferdig produsert

"Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA"

Da fikk jeg samme status her «Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.» Kanskje vi henter samme dag? :-)

Det kan fort hende da ja! Hvilken versjon bestilte du?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bil123

Sitat fra: kjetilfalck på torsdag 08. februar 2018, klokken 15:13
Sitat fra: Bil123 på torsdag 08. februar 2018, klokken 14:31
Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 20:16
Da er min tydeligvis ferdig produsert

"Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA"

Da fikk jeg samme status her «Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.» Kanskje vi henter samme dag? :-)

Det kan fort hende da ja! Hvilken versjon bestilte du?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bestilte X75D. Skal hentes fra Drammen. Hva med deg?

kjetilfalck

Sitat fra: Bil123 på torsdag 08. februar 2018, klokken 15:41
Sitat fra: kjetilfalck på torsdag 08. februar 2018, klokken 15:13
Sitat fra: Bil123 på torsdag 08. februar 2018, klokken 14:31
Sitat fra: kjetilfalck på tirsdag 06. februar 2018, klokken 20:16
Da er min tydeligvis ferdig produsert

"Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA"

Da fikk jeg samme status her «Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.» Kanskje vi henter samme dag? :-)

Det kan fort hende da ja! Hvilken versjon bestilte du?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bestilte X75D. Skal hentes fra Drammen. Hva med deg?

Ble x100d, Drammen her også


Sent from my iPhone using Tapatalk

emaberga81

min var produsert den 5. Februar og står nå:
Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.

Har sendt nå en mail til delivery for å sjekke om den er på vei til San Francisco eller Baltimore

emaberga81

fikk svar fra Delivery nå:

Bilen din står på havnen I San Fransisco, og sendes om kort tid direkte derifra mot Zeebrugge.

Estimert levering rundt påsketider/siste halvdel av mars.

Noen som vet hvilken båter går fra SF til Drammen?

Bil123

Sitat fra: emaberga81 på fredag 09. februar 2018, klokken 11:17
fikk svar fra Delivery nå:

Bilen din står på havnen I San Fransisco, og sendes om kort tid direkte derifra mot Zeebrugge.

Estimert levering rundt påsketider/siste halvdel av mars.

Noen som vet hvilken båter går fra SF til Drammen?


Fikk samme:

«Bilen din er på vei mot havnen I San Fransisco nå, så utlevering er estimert siste halvdel av mars.

Vi tilbyr ingen tracking, dessverre»

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA