Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stort antall nye Leaf observert på Drammen havn

Startet av Rearden86, mandag 29. januar 2018, klokken 09:05

« forrige - neste »

hemi

bilen er uten tvil laget av korte folk, for korte folk

jeg har setet HELT BAK og rattet.. helt opp, og kan kjøre autopilot uten hender på rattet, for beinet er stuck mellom den ubrukelig store midtkonsollen, og rattet ;)

Pneg

Sitat fra: hemi på søndag 25. mars 2018, klokken 14:46
bilen er uten tvil laget av korte folk, for korte folk

jeg har setet HELT BAK og rattet.. helt opp, og kan kjøre autopilot uten hender på rattet, for beinet er stuck mellom den ubrukelig store midtkonsollen, og rattet ;)

Er 190cm. null stess med plass. Sitter helt greit det er tross allt en liten billig bil. Synes jeg har fått mye bil for pengene :)
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

sølv-pilen

Sitat fra: hemi på søndag 25. mars 2018, klokken 14:46
bilen er uten tvil laget av korte folk, for korte folk

jeg har setet HELT BAK og rattet.. helt opp, og kan kjøre autopilot uten hender på rattet, for beinet er stuck mellom den ubrukelig store midtkonsollen, og rattet ;)
Til tider kan en lure på om ALLE de med ekstra lange ben sitter på elbilforum eller er test sjåfører på nye bilmerke :)
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

hemi

Evnt er norge en nasjon hvor alle ikke er dverger ( <190)

Var issue på tesla uten tvil

men på e-up, egolf, i3, dodgen og chevyen min, null stress.

Bondeknøl

Sitat fra: sølv-pilen på mandag 26. mars 2018, klokken 12:56
Sitat fra: hemi på søndag 25. mars 2018, klokken 14:46
bilen er uten tvil laget av korte folk, for korte folk

jeg har setet HELT BAK og rattet.. helt opp, og kan kjøre autopilot uten hender på rattet, for beinet er stuck mellom den ubrukelig store midtkonsollen, og rattet ;)
Til tider kan en lure på om ALLE de med ekstra lange ben sitter på elbilforum eller er test sjåfører på nye bilmerke :)

STAO

Hei!
Er ny på forumet og dette blir første post. Har i dag vært å tittet på min nyanskaffelse og må si jeg er storfornøyd :) Får ikke hentet ut bilen før på lørdag, da den skal folieres med reklame. Fikk testet demo bilen også, og jeg må si at jeg med mine 190 cm sitter utrolig godt i denne Leaf'n. Den kler reklamen veldig godt også!

Stolt eier av en 2018 Leaf LE som byttes inn i e+
Reservasjon på Byton M-Byte

Dudi

Gratulerer og du er selvfølgelig velkommen blandt dine artsfrender.  :)
Flott reklame. Den passet godt.

Til å begynne med syntes jeg sittestillingen i leafen ikke var noe å rope hurra for. Nå har dette snudd seg, for nå syns jeg at jeg faktisk sitter mer merkelig i min forrige bil.  :D Dette har med vaner og uvaner å gjøre.

Bare gled deg. Dette er en fantastisk flott bil.

STAO

Sitat fra: Dudi på mandag 23. april 2018, klokken 21:15
Gratulerer og du er selvfølgelig velkommen blandt dine artsfrender.  :)
Flott reklame. Den passet godt.

Til å begynne med syntes jeg sittestillingen i leafen ikke var noe å rope hurra for. Nå har dette snudd seg, for nå syns jeg at jeg faktisk sitter mer merkelig i min forrige bil.  :D Dette har med vaner og uvaner å gjøre.

Bare gled deg. Dette er en fantastisk flott bil.

Takk Dudi :)
Ser veldig frem til å få den på lørdag. Har nok å sette meg inn i som "Jomfru" i ny elbil verden har jeg skjønt. Det beste er dog det økonomiske aspektet. Reiseutgifter til jobb blir redusert med rundt 80000,- i året!!! :D
Stolt eier av en 2018 Leaf LE som byttes inn i e+
Reservasjon på Byton M-Byte

Mag ne

Vår forhandler var litt vel ivrig etter å fylle opp statistikken. Bilen vi skulle ha ble forsikret på oss og registrert uten avtale eller at dato for henting var satt. Fem dager etter at den var registrert var bilen "ikke klar". At den var satt på vår forsikring og registrert oppdaget vi ved en tilfeldighet. Ikke greit av forhandleren, men bilen liker vi.

STAO

Sitat fra: Mag ne på mandag 23. april 2018, klokken 22:14
Vår forhandler var litt vel ivrig etter å fylle opp statistikken. Bilen vi skulle ha ble forsikret på oss og registrert uten avtale eller at dato for henting var satt. Fem dager etter at den var registrert var bilen "ikke klar". At den var satt på vår forsikring og registrert oppdaget vi ved en tilfeldighet. Ikke greit av forhandleren, men bilen liker vi.

Min kom akkurat når lovet, dog hadde den hatt et uhell på ferga over dammen. Ved ankomst Drammen var det riper i frontfanger og en liten sprekk. Dette ordnet Aasen bil på Minnesund umiddelbart. Ny fanger ble bestilt og montert, og dette ordnet de på 4 dager. God informasjon hele veien og en salgssjef som ikke er en typisk bilselger, har gitt meg et godt inntrykk :)
Gleder meg stort til å bli elbil eier :)
Stolt eier av en 2018 Leaf LE som byttes inn i e+
Reservasjon på Byton M-Byte

STAO

Stolt eier av en 2018 Leaf LE som byttes inn i e+
Reservasjon på Byton M-Byte

Orbit

Sitat fra: STAO på mandag 23. april 2018, klokken 23:00
... dog hadde den hatt et uhell på ferga over dammen.....

Har sett en del spring green av ny-leafen, og en god del av de (mange nok til at jeg har lagt merke til det), har fargeforskjell mellom bakfanger og bilen ellers. Mon tro om dette er fra produksjon, eller halvgod omlakkering av transportskader? Det var vel snakk om en del småskader i forbindelse med at Drammen havn snødde ned....
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

alia

Noen som har observert ny runde med leaf-last tro?  8)

Myrvang

Kjører forbi Holmen støtt og stadig, det er stor bevegelse av biler der. Helt fullt ene dagen og tomt den neste, så er det fyllt opp igjen. Så det kommer mye biler gjennom havna i Drammen.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Ebe

City of Amsterdam (kom fra Antverpen) lå til kai i går, City of Rotterdam (kom fra Tyne, rett ved Sunderland) ligger der i dag. Begge er bilfraktere. Sunderland er vel produksjonssted til Leaf?

Hoegh Trident ligger i antwerpen nå, kom fra Barcelona (eNV200). Håper den setter kurs mot Drammen etterpå
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA