Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stort antall nye Leaf observert på Drammen havn

Startet av Rearden86, mandag 29. januar 2018, klokken 09:05

« forrige - neste »

Rearden86

Sitter på toget. Observerte nettopp et stort antall nye Leaf som åpenbart nettopp var losset av på Drammen havn, så vidt jeg kunne se var samtlige svarte. Da er det vel snart på tide å glede seg for mange :). Må si den så penere ut i virkeligheten enn på bilder.

Bondeknøl

This message previously only contained one or more inline attachment references all of which are now invalid.

Kjetil Vik

#2
Så bra! Jeg har fått estimert levering på min Sorte LE i april/mai av Ålgårds Auto da jeg bestilte i slutten av november. Fikk inntrykk av at selger sa april/mai for å sikre seg, så kan jo håpe den kommer tidligere en det.  :)
I bestilling: 2018 Nissan Leaf 2 LE

Orbit

Her står i alle fall en del av dem på rekke og rad: http://romeo.skybert.no/drammenh/k1/snapshot_pos13.jpg

Legger ved et bilde, siden de forhåpentligvis blir fort fraktet vekk fra kaia. Ser ut som ca 100 biler bare i dette utsnittet (zoom inn for å se detaljer). Vil tippe sort, hvit og grønn/sølv?
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Rearden86

Det bildet er fra en annen del av havna enn der jeg så (for lokalkjente, jeg så ned på området nærmest jernbanen som er i bakkant av bygget du ser på bildet), så da er det ennå flere :).

Orbit, er det bildet tatt fra et webkamera?

Gogs

De hvite med sort tak er kanskje demo-biler? Ser at de «pusher» denne mest i reklamer og slikt. Og det er den de tar mest betalt for i prislisten.  ;)
Sølv VW ID.4 2022 -
Hvit Ampera-e 2019 - 2022
Sort/mørkegrå BMW i3 2017 - 2019
Hvit Renault Zoe Intens 2015 - 2017
Hvit Renault Zoe Life 2014 - 2015 RIP
Hvit Peugeot iOn 2011 - 2014
Orange Kewet Buddy 2005 - 2005

Orbit

Sitat fra: Rearden86 på mandag 29. januar 2018, klokken 09:46
Orbit, er det bildet tatt fra et webkamera?
Ja, du finner Drammen havn sine kamera samlet her. Så er det bare å følge med live når bilene blir hentet  8)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

elhansen

Herlig å høre. Jeg kan få bilen mellom 14 feb og 14 mars.,.. dvs senest 14 mars. Gleder meg, og dessuten begynner min gamle bil 2 å bli svært løen......moro at noen har sett. Satser på at en av de på bilde skal hjem til meg.

Joltus

Sitat fra: Kjetil Vik på mandag 29. januar 2018, klokken 09:19
Så bra! Jeg har fått estimert levering på min Sorte LE i april/mai av Ålgårds Auto da jeg bestilte i slutten av november. Fikk inntrykk av at selger sa april/mai for å sikre seg, så kan jo håpe den kommer tidligere en det.  :)

Fikk samme inntrykk. Hos samme forhandler.

Zuexi

Sitat fra: Rearden86 på mandag 29. januar 2018, klokken 09:46
Det bildet er fra en annen del av havna enn der jeg så (for lokalkjente, jeg så ned på området nærmest jernbanen som er i bakkant av bygget du ser på bildet), så da er det ennå flere :).

Orbit, er det bildet tatt fra et webkamera?
Bygget du ser på bildet er jo mot Tangen. Ser blokkene på St. hansberget i bakgrunn og høyblokka i Kobbervikhagen på bildet. Går ikke noen togspor der.

Du snakker vel kanskje om et område langs togskinnene på Brakerøya/Lierstranda-siden?

Hvite biler med sort tak er nok demo-biler ja, siden det først ble åpnet for bestilling av denne farge-comboen ved lansering av de forskjellige utstyrsvariantene.

Rearden86

Nei, dårlig med jernbane til Tangen og Svelvik, det kommer nok aldri til å endre seg :). Bygget jeg referer til er det du ser halveis taket på i bildet, og plassen er altså mellom jernbanen og dette bygget. Bilene står fortsatt på Holmen. Jeg så ingen på Lierstranda/Brakerøya.

Joltus

Vel. En av de tingene vi med sikkerhet kan slå fast er at det har snødd i Drammen i dag!

Hvis ikke har det nå kommet en ny batch utelukkende med hvite tak.

Gimlar

Kanon, jeg ble oppringt tidlig siste uke for å få på plass alle detaljene rundt min bil. I samme sammtale fikk jeg bekreftet at min bil var på båt, så da er det vel en av de som har kommet i land :D

Zuexi

Blitt oppringt av forhandler i dag.
Bil ankommet Drammen havn. Han regnet med at han får bilen til uken og skal de begynne med klargjøring, montering av vinterdekk, ekstrautstyr osv.
Stipulert utlevering om ca. 10-14 dager.  :)

Harald H


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA