Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladekabel eGolf

Startet av Einark, mandag 29. januar 2018, klokken 08:44

« forrige - neste »

Einark

Hei!

Strekkavlaster på kabel som går inn på regulatoren på ladekablene min er knekt. Snakket med delefolka på Møller og de klarer ikke få tak i deler til denne - kun komplett ladekabel til 6.500,-.

Noen som har erfaring med dette og evt tips til om noen selger denne strekkavlasteren?

elektrolux

Slike får du vel tak i hos Clas Olson for en 5er. ;)

Eventuelt kan du stikke innom oss så fikser vi for 250 kr.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Einark

Takk for svar! Har prøvd meg på nettsidene til både Clas Ohlson og Elektroimportøren uten hell - får stikke innom butikkene.

Litt langt å "stikke innom i Stavanger" når jeg bor i Bergen :)

Tusen takk for tips!

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Einark

JA!! Der var den jo! Strekkavlaster = kabelgjennomføring.

Tusen takk!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA