Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det plass til en palle med KHONS Sense kabler i en e-Up?

Startet av elektrolux, torsdag 29. desember 2016, klokken 16:00

« forrige - neste »

elektrolux

Ja.

Det fant vi ut i dag når Berlingo'en ikke hadde nok strøm til en tur til flyplassen.

Riktignok måtte Jr. ha siste kartongen på fanget, men laste evnen til e-Up har nok en gang overbevist meg. Fra før har vi fraktet 2 hockey jenter inkl. Hockey bygger til Haugesund og tilbake, utallige forsendelser fra Elbilhjelpen.no, og div møbler. 

Har liten forståelse for de som trenger enda større plass.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

tiger`n


jkirkebo

Sitat fra: elektrolux på torsdag 29. desember 2016, klokken 16:00
Ja.

Det fant vi ut i dag når Berlingo'en ikke hadde nok strøm til en tur til flyplassen.

Riktignok måtte Jr. ha siste kartongen på fanget, men laste evnen til e-Up har nok en gang overbevist meg. Fra før har vi fraktet 2 hockey jenter inkl. Hockey bygger til Haugesund og tilbake, utallige forsendelser fra Elbilhjelpen.no, og div møbler. 

Har liten forståelse for de som trenger enda større plass.

Du har det ja? ;)

Du kan jo prøve å frakte de 6 pallene med solcellepaneler jeg har på vei ;)
Har endog bestilt større henger så jeg kan frakte 3 paller i slengen istedenfor bare 1.

Fikk også 35 ladestasjoner og endel kabler på døra i går, om jeg hadde måttet hentet de selv hadde det krevd henger. Tror det bare går maks 2 esker av den størrelsen de kom i inn i en e-Up ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

elektrolux

He he.

Vi har heldigvis mulighet til å utvide 2-3 trinn til.

- Berlingo med plass til 2 paller
- Viano med plass til 3 paller
- Viano + henger som tar hele varelageret i et jafs.

Men for folk som skal ha en bybil til normal bruk, d.v.s Jobbpendling, sjåførtjenester for ungene , Julehandel, Ny hund, Hente gjester med bagasje på flyplassen, er det utrolig hvor langt den lille store Up'en rekker.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

jkirkebo

Sitat fra: elektrolux på torsdag 29. desember 2016, klokken 19:34
He he.

Vi har heldigvis mulighet til å utvide 2-3 trinn til.

- Berlingo med plass til 2 paller
- Viano med plass til 3 paller

Neppe mine paller, de er 168x114x135cm ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

nofuelno

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 29. desember 2016, klokken 22:51
Sitat fra: elektrolux på torsdag 29. desember 2016, klokken 19:34
He he.

Vi har heldigvis mulighet til å utvide 2-3 trinn til.

- Berlingo med plass til 2 paller
- Viano med plass til 3 paller

Neppe mine paller, de er 168x114x135cm ;)

Og vinneren av miljøvennlig varetransport er... : Ford Connect
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Rav4_EV

Pleier å låne denne når det ikke er plass i Tesla'en ;D 22 europaller! 16 på boggikjerre bak om det trengs.
22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

nr1rayner

Utrolig hva man faktisk kan få med seg i små biler ja.
Synes å huske at jeg fikk med meg 19 (tomme) bananesker bak framsetene i en 5-dørs Peugeot 306 i sin tid.

Er Connect større enn e-NV200?
Men uansett blir vel vinneren Renault Kangoo, som lovlig kan trekke 260kg tilhenger om jeg husker rett.
Ikke mye vekt, men kan i det minste være massivt i volum. Får hengere nede i 130kg eller deromkring, så ca 130kg lovlig lasteevne.
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

Trekkoppbil

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 29. desember 2016, klokken 17:49
Du kan jo prøve å frakte de 6 pallene med solcellepaneler jeg har på vei ;)
Ja, da blir det nok strøm til Berlingoen!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA